Hétfőn finn módszer szerint tartanak közúti ellenőrzést a rendőrök
A módszer segítségével az ittas vagy más bódító szer hatása alatt álló sofőröket szűrik ki – ezúttal Jász-Nagykun-Szolnok vármegyében.
A módszer segítségével az ittas vagy más bódító szer hatása alatt álló sofőröket szűrik ki – ezúttal Jász-Nagykun-Szolnok vármegyében.
Egyesek mintha csukott szemmel vezetnének.
Nemcsak a hídon kell útszűkületre számítani a népligeti felüljáró állapotvizsgálatával kapcsolatos munkálatok miatt. Tavasszal a híd pénzverdei oldalán a város felé vezető sávok egyikét is le fogják zárni pár napra, de a felüljáró alatt található visszafordítót sem lehet majd használni heteken keresztül. Őszre kiderülhet, hogy a felüljárót fel lehet-e még újítani, vagy inkább bontani kell.
A parkolásból befolyt bevételt a város teljes egészében a közösségi közlekedés fejlesztésére fordítja.
Minden nap más vonalon lehet még velük utazni utoljára.
A halálos baleseteknél is egy egy számjegyű főút vezet.
Pedig jóval korábban jelzik a terelést.
A felüljáró ramaty állapotban van, előre láthatólag öt hónapig csak egy sávon lehet a belváros felé haladni.
A gyerekülések és motorosok esetén a bukósisakok használatát is figyelik majd egy közös európai akció részeként.
Lehetővé tennék azt is, hogy valakit az egész unióban eltiltsanak a vezetéstől.
A BKK úgy számolt, hogy a téli üzemszünettel 120 millió forintot lehetett megspórolni, a melegebb időben viszont már elég jó a fogaskerekű kihasználtsága ahhoz, hogy újraindítsák.
Egységes és szigorú szabályokat vezetne be ezekre a közlekedési eszközökre és használatukra az Európai Unió.
Eljárás indult a rongálás miatt.
A pénzbüntetés mellé a bírságpontjait is jócskán gyarapította.
Tovább folynak a feltáró munkák a hatalmas terhelésnek kitett híd állapotáról.
Mi a szerepünk abban, hogy a város, ahol élünk, nemcsak a miénk, de a jövőé is legyen? Fenntarthatósági podcastunk új adásában annak jártunk utána, milyen rendszerszintű akadályokkal küzd a főváros, és hogyan lehet ezeken kis lépésekkel, akár személyesen is javítani.
Pedig 2008 előtt az átlagéletkoruk alig volt több 10 évnél. Az autók kétharmada benzines, a tisztán elektromos meghajtású járművek aránya az 1 százalékot sem teszi ki.