Egyedi stílusú új Porschék érkeztek
A 718 Boxster és a 718 Cayman mostantól különleges Style Edition kivitelben is elérhető.
A 718 Boxster és a 718 Cayman mostantól különleges Style Edition kivitelben is elérhető.
Bal kéz a csapott kormányon, jobb tenyér a kézi váltó rideg golyóbisán, mögöttünk ordít a kompresszoros V6, az erő pedig csak és kizárólag a hátsó Eagle F1-eseket gyötri. Kipróbáltuk a Lotus utolsó benzines modelljét, a vadonatúj Emirát, ami után már 600-2000 lovas elektromos szörnyetegek jönnek.
Az elkerülhetetlenül érkező elektromos és SUV modellek előtt a Renault sportmárkája még megörvendeztet bennünket egy pillekönnyű középmotoros hátsókerék-hajtású sportkocsival, a minden ízében fűszeresen finom újkori Alpine A110-zel. Ami tulajdonképpen már most legenda.
Ha esetleg azt gondoltuk, hogy az A110 R-nél már nem lesz drágább Alpine, akkor bizony nagyot tévedtünk.
Az Alpine A110 alaphelyzetben sem nevezhető nehéznek, most azonban érkezett belőle egy minden korábbinál könnyebb és gyorsabb új verzió.
A komoly teljesítményű 4 hengeres motorral szerelt sportkocsi ára éppen csak 40 millió forint alatt maradt.
Ha valaki egy igazán különleges Alpine-ra szeretne szert tenni, annak most gyorsan kell cselekednie.
Középmotor, hátsókerék-hajtás, lángoló kipufogóvég és hatalmas hátsó szárny – ezt tudja a portéka.
Leleplezték a Hispano Suiza Maguari HS1 GTC sorozatgyártásba küldendő végleges változatát.
Jó esély van arra, hogy a szép emlékű Toyota MR2-t néhány éven belül fel fogják támasztani.
A 31 esztendős olasz szupersportkocsi igen komoly értéket képvisel.
A limitált szériás sportkocsiért egy kisebb vagyont kérnek el a szigetországban.
A magas árat egyrészt az erősen limitált széria, másrészt a kevés megtett kilométer indokolja.
A középmotoros sportkocsi 4 és 6 hengeres erőforrásokkal rendelhető.
Új aerodinamikai csomagot és sportkipufogót kapott a legújabb középmotoros változat.
A legendás autó ezen példánya akár 300 millió forintnál is többet érhet.
A francia gyártó egy új limitált szériát készített a majdnem Év Autója díjas modellből.
A Bertone tervezte X1/9 az egyetlen középmotoros hátsókerék-hajtású Fiat, és most ebből a szériából vár gazdára egy alig használt közel 4 évtizedes példány.
A brit gyártó elérkezettnek látja az időt az Elise és az Exige nyugdíjaztatására.
A biturbó V6-os motorral szerelt szárnyas ajtós modellnek alaposan megkérik az árát.