Cuki kisautónak tűnik, pedig igazi méregzsák ez a középmotoros Mini
Nem, ez nem egy hétköznapi régi Mini, hanem egy akár versenypályán is könnyen meglepetéseket okozó svájci-brit apróság.
Nem, ez nem egy hétköznapi régi Mini, hanem egy akár versenypályán is könnyen meglepetéseket okozó svájci-brit apróság.
A Lancia Delta S4 Stradale eleve igazi ritkaság, hát még az előszériás verzió.
A piacról közel két évtizede kikopott Toyota MR2 hamarosan izgalmasnak ígérkező utódot kaphat.
A Chevrolet legújabb középmotoros sportkocsija még a Bugatti Veyronnál is jelentősen erősebb.
Az aktuális Chevrolet Corvette csúcsmodelljének teljesítménye várhatóan megközelíti a 900 lóerőt.
Alaposan megkérik a Maserati MC20 versenypályás használatra szánt spéci verziójának árát.
Tavaly minden korábbinál többet adtak el a remek vezetési élménnyel szolgáló középmotoros Alpine A110-ből.
Ha az eredeti F40-et esetleg túl drágának vagy túl erősnek találjuk, akkor érdemes egy pillantást vetni erre az új japán járgányra.
Felfelé nyíló ajtók, bukólámpák, középmotor, kéziváltó, hátsókerék-hajtás, 11 ezerig kalibrált fordulatszámmérő. Testközelből ismerkedtünk meg egy szupersportos apró Mazda AZ-1-gyel.
A vezetési élményt hajhászók körében közkedvelt francia modell magasabb alapfelszereltséggel és egy új R Turini kivitellel támad.
A legfrissebb zuffenhauseni sportkocsi teljese neve Porsche 718 Cayman GT4 RS TAG Heuer x Porsche – Legends of Panamericana.
A látványos kialakítású új Alfa Romeo Romeo 33 Stradale biturbó V6 és tisztán elektromos változatban támad.
550 lóerő, 1 tonna körüli tömeg, kézi kapcsolású váltó, hátsókerék-hajtás: a limitált szériás új olasz sportkocsi ezzel állít emléket hét rali világbajnoki címnek.
A belsőégésű-motorral szerelt Boxster platform utolsó modellje a most debütált 500 lovas Porsche 718 Spyder RS.
A középmotoros 356-os modell volt az első, mely hivatalosan Porsche néven látta meg a napvilágot, de még nem Németországban.
A GT4 RS erőforrásával szerelt Porsche Vision 357 arra hivatott, hogy elmossa a határt a múlt, a jelen és a jövő között.
A valaha készült legerősebb szívómotoros közúti Ferrari adja az alapját a Lego hatalmas új Technic modelljének, mely az eddigi legtöbb alkatrészt felvonultató Ultimate Car szett. Teszten a Porschét, Bugattit és Lamborghinit követő vadonatúj Ferrari Daytona SP3.
Ma már egy családi dízel BMW is erősebb lehet ennél az egykori bajor szupersportkocsinál, de az M1 hangulata semmi máshoz sem hasonlítható.
A közel 4 évtizedes múltra visszatekintő olasz sportkocsit alig több mint 5 ezer kilométerrel kínálják eladásra.
A japán sportkocsi ezen nagyon megkímélt példányával kevesebb mint 8 ezer kilométert tettek csak meg.