Válasz Online: Idősek lehúzására játszó hálózat vezetőjével pózolt Menczer Tamás a Harcosok Klubjában
Ökrös Leventének korábban Orbán Viktorral, Németh Szilárddal és Győzikével is volt közös fotója, most Menczer Tamással pózolt büszkén.
Ökrös Leventének korábban Orbán Viktorral, Németh Szilárddal és Győzikével is volt közös fotója, most Menczer Tamással pózolt büszkén.
Az ünnepi időszakban sokan döntenek úgy, hogy támogatnák a rászorulókat. Ezt sokan igyekeznek kihasználni, a Facebookon is egyre többször jön szembe segítségkérő poszt. Közülük rengeteg ránézésre is gyanús, ami nehezíti a valódi adománygyűjtők és rászorulók helyzetét is, mert a kommentelők azonnal rájuk sütik, hogy biztos ők is csalók. Összeszedtük, mire érdemes figyelni, ha segíteni szeretnénk.
A bíróság 180 óra közérdekű munkára ítélte a csalót.
Fekete Szabolcs egy amszterdami üzleti úton fogyasztott két emberre valót, de a pénzintézet lehúzást szimatolt, és kirúgta. A férfi a bíróságon harcolt az igazáért, de nem járt sikerrel, pedig még azzal is érvelt, hogy azért fogyasztott egyszerre két kávét, mert azok kis adagok voltak.
A horvát gazdasági miniszter szerint notóriusan felfelé kerekítenek a kasszánál, 10-15 százalékkal több kunát kérnek el az árukért, mint amennyit az árcédula szerint kellene.
Egy most megjelent kutatás során lézer segítségével figyelték meg, mi minden száll fel egy WC leöblítésekor a csészéből. Annyit elárulunk, sok minden jó nem.
A kerületi rendészek többször is voltak a vendéglátóhelynél, de egyszer sem találták nyitva. Nem véletlenül.
A lehúzós vendéglátóhely ellen a VI. kerületi önkormányzat bejelentést tett a NAV-nál, valamint a fogyasztóvédelmi hatóságnál is.
Magyar lányok becsábították a külföldi vendéget, akire a végén százezres számlát vertek rá.
Épp 212 ezer forintot számláztak ki egy német vendégnek, aki csak egy kávét kért, amikor a hatóságok megérkeztek. A rendőrség szerint ugyanaz a család áll a bár mögött, akiknek a Váci úti szórakozóhelyét túlszámlázások miatt már felszámolták.
Az IdeaWorksCompany és a CarTrawler, alapvetően autóbérléssel foglalkozó cég 175 légitársaság bevételeit elemezte. A vizsgálat eredménye, a számokat tekintve mellbevágó.
Az autógumi délelőtt 30 százalékkal drágább, mint este? Műszaki cikkeket este háromnegyed hét után lehet kedvezőbb áron megrendelni, a nadrág ára pedig megmagyarázhatatlanul ugrál 80 és 200 euró között. Miért?
A jövedelem nélkül maradt férfi pár hónap alatt 2,8 millió forintot zsebelt be a csalással. Volt, aki 50 ezer forintot utalt neki. A megrendelt termékeket egyik vevője sem kapta meg, mivel a csalónak sem pénze, sem lehetősége nem volt azokat beszerezni.
Elfogták annak a budapesti szórakozóhelynek az üzletvezetőjét és személyzetét, akik újra túlszámlázással húzták le a külföldi vendégeket.
Nemcsak Budapesten szeretik lehúzni a turistákat egyes vendéglátósok. Velence polgármestere szégyenről beszélt, és azt ígérik, hogy kivizsgálják az esetet.
A legismertebb francia fogyasztóvédelmi kiadvány, a „60 Millions de consommateurs” című havi magazin megdöbbentő adatokat hozott nyilvánosságra a francia pénzügyi szféra bevételeiről.
Az Index nevében olyan megosztást tettek közzé csalók a Facebookon, amely egy átverős oldalra tereli a látogatókat. A hírportál arra figyelmeztet mindenkit, hogy nem szabad elhinni, amit az oldalon írnak, és főleg nem szabad sms-t küldeni az ott megadott számra. Aki mégis bedől a trükknek, sok pénzt veszíthet.
Ritka bátor volt egy fiatal prágai idegenvezető, aki szerette volna, ha a városba látogató turistákat nem húzzák le az óváros egyik pénzváltójában. Janek Rubeš odaállt a bejárathoz, és figyelmeztetett minden betérőt, hogy ott kevesebb koronát adnak az euróért. Térképet is osztogatott a becsületesen dolgozó pénzváltókhoz. Budapesten ki merne ilyet tenni?
Idén is kitettek magukért a Hungaroring büfései és egyéb lehúzói: egy gyros 3 ezer, egy kóla 600 forintba kerül.
Úgy fest, a vendéglátóipar továbbra is stabil bevételi forrásként számol a vendégek átverésével – legalábbis ez derül ki olvasóink történeteiből. A vendéglősök előszeretettel számláznak többet és mást, mint amit a vendég fogyasztott, de nem riadnak vissza a termékek silányításától, vagy feltűnő mennyiségi csonkításától sem. A hozzá nem értés, a vendégekkel való időnként vállalhatatlan kommunikáció így a főszezoni hajszában pedig már-már mindennapos.