Kínában rálicitáltak a 7-es BMW hatalmas hűtőrácsára is
Minden jel arra mutat, hogy az új kínai luxusautónak nem igazán adódhatnak hűtési problémái.
Minden jel arra mutat, hogy az új kínai luxusautónak nem igazán adódhatnak hűtési problémái.
Vádlimasszázs, elektromosan nyitható/csukható ajtók, aktív zajkioltás és 630 lóerő, hogy csak néhány érdekességet emeljünk ki.
Ez a V8-as erőforrással szerelt olasz típus korának egyik legsportosabb szedánja volt.
A Mercedes S-osztály, a 7-es BMW és az Audi A8 kategóriájában versenyző luxusautóért itthon minimum 33,5 millió forintot kell fizetni.
Négy hengerrel, 2 liternyi lökettérfogattal és 100 kilogrammal szerényebb a brit luxusautó új változata.
Az Európai Unióban a fényszennyezés miatt nem lehet tovább használni a megvilágított szobrocskát.
Maximális hangerőn természetesen. Sőt az indexet is csak belül látják villogni a több tízmilliós járgányok sofőrjei. A luxusautók sötét oldalát tárja fel a Duma Aktuál, kellő iróniával.
Az 5 literes V8-as benzinmotorral szerelt típus behúzta a harmadik ikszet.
A fejlesztők a felsőkategóriás modell külsejét és technikáját is felfrissítették.
Már hosszított tengelytávú ultraluxus limuzinja is van a kínai autóiparnak.
Ez a limitált szériás kékvérű brit kocsi a 90-es évek közepére repít vissza bennünket.
Ebből a limitált szériás régi olasz szedánból garantáltan nem jön szembe minden sarkon egy példány.
Az újdonság 412 lóerővel erősebb az alap Cayenne Turbónál.