Magyarországon az új Mercedes S-osztály
A teljesen megújult luxusautóért minimum 32,3 millió forintot kell fizetnünk.
A teljesen megújult luxusautóért minimum 32,3 millió forintot kell fizetnünk.
Az újdonság 412 lóerővel erősebb az alap Cayenne Turbónál.
Ilyen az, amikor egy minden földi jóval ellátott luxusautóból lecsupaszított változat készül.
A hosszított tengelytávolságú stuttgarti járgány 1975-be repíti majd vissza új tulajdonosát.
A három villanymotorral felvértezett divatterepjáró minden korábbinál komolyabb menetdinamikával kecsegtet.
Ha egy hat keréken gördülő luxuskategóriás lakóbuszra vágyunk, és dúsgazdagok vagyunk, akkor a Vario Perfect 1200 Platinum jó választás.
A hátsó ülése van is annyira kényelmes, mintha egy szivarszalonban ücsörögnénk egy nagy fotelban.
A típusnak már az extrák nélküli hazai alapára is bőven meghaladja az 55 millió forintot.
Ilyen hatalmas puttonyost eddig még nem gyártott a Mercedes, és várhatóan nem is fog.
Szuperfejlett fedélzeti elektronikával, komoly négykerék-kormányzással és minden korábbinál nagyobb luxussal támad a stuttgartiak zászlóshajó modellje.
Több mint tíz év után újult meg a Rolls-Royce Ghost, a luxusmárka bestsellere.
A stuttgarti márka zászlóshajó kategóriás modellje igazi technológiai tűzijátéknak ígérkezik.
Itt a megoldás arra az esetre, ha az új Ford Explorert esetleg nem találjuk elég prémium kategóriásnak.
A kisautóért elkért összegből akár egy remek családi autót is lehetne vásárolni.
Itt a megoldás azoknak, akik az új Defendert gyári állapotában egy kicsit talán unalmasnak tartják.
A 13 éves hipersportkocsitval eddig kevesebb, mint 2 400 kilométert tettek meg.
A hátrafelé nyíló ajtajú luxusautóból szemrevaló Shooting Brake kivitelt készítettek.
Ilyen az, amikor egy autógyártó szándékosan hoz nyilvánosságra "kémfotókat".
Mutatjuk, hogy hogyan fest egy Volkswagen Bogár és egy Rolls-Royce szerelemgyereke.
Ez a közel 600 lóerős német terepjáró minden körülmények között megvédi a benne ülők életét.