Ezt a luxus Kiát még az emblémája sem árulja el
A dél-koreai Kia Mohave kabintere legalább olyan jól néz ki, mint bármelyik prémium kategóriás gyártó modelljének belseje.
A dél-koreai Kia Mohave kabintere legalább olyan jól néz ki, mint bármelyik prémium kategóriás gyártó modelljének belseje.
A Panamera Sport Turismo talán a Porsche leginkább rétegautónak tekinthető modellje. A luxusautók kategóriáján belül bőven értelmezhető családi sportkombi egyszerre egy főúri nagyautó extra csomagtérrel és egy komoly képességű közúti veszedelem, akár 80 milliós árral. Kipróbáltuk a megújult szériáját.
Ha igazán hatékony működésű, nagy távolságok megtételére alkalmas autót keresünk, még mindig egy dízel modellel járhatunk a legjobban.
A brit luxusautó-gyártó rekordeladással zárta a 2020-as évet, köszönhetően elsősorban a kínai piacnak.
Az olcsóbb és gyengébb kivitelű SUV első körben Kínában kapható, de a későbbiekben Európába is megérkezhet.
A német prémiumgyártó zászlóshajó kategóriás szedánja négy év után frissítésen esik át.
A dohai garázs, amelyben ez a kocsi helyet kapott tartalmaz néhány komoly autót.
A felfrissített szabadidő-autóval jelentősen nagyobb távolság tehető meg elektromosan, mint eddig.
A harmadik generációs Mercedes S-osztály korai példányai idén már 30. születésnapjukat ünneplik, így akár OT rendszámot is kaphatnak.
Az újgenerációs 7-es sorozat hivatalos leleplezésére várhatóan 2021-ben, vagy 2022-ben kerülhet sor.
Egy "ultraluxus városi terepjáró" tökéletes imidzstermék, miközben a józan ész alapján talán nem is kéne léteznie. Akinek ilyen autója van, tulajdonképpen azt igazolja: a hagyományok arra valók, hogy átlépjünk rajtuk. Az exkluzív kategória megteremtője a Bentley Bentayga, amely nemrég megújult. Kipróbáltuk.
A kékvérű brit roadster végsebessége jelentősen meghaladja a 300 km/h-t.
Továbbra sem kőkemény terepjáró az X7-es, de már sokkal több egyszerű szabadidőautónál.
Az idén 18. születésnapját ünneplő Porsche Cayenne a német gyártó igazi sikermodellje.
Az olasz márka megszokott sportkocsijaitól kissé eltérő dizájnjával a Roma igazán egyedi darab.
Minden jel arra mutat, hogy az új kínai luxusautónak nem igazán adódhatnak hűtési problémái.
Vádlimasszázs, elektromosan nyitható/csukható ajtók, aktív zajkioltás és 630 lóerő, hogy csak néhány érdekességet emeljünk ki.
A fejlesztőknek sikerült még 180 lóerőt találniuk a divatterepjáró 4 literes biturbó V8-as motorjában.
Ez a V8-as erőforrással szerelt olasz típus korának egyik legsportosabb szedánja volt.
A már javában közúton tesztelt luxuslimuzin hivatalos leleplezésére a jövő héten kerülhet sor.