Luxus kimaxolva: minden földi jóval telepakolt Range Rover érkezett
Ebben a szabadidő-autóban minden korábbinál kényelmesebben utazhatunk, akár igen hosszú távokat is.
Ebben a szabadidő-autóban minden korábbinál kényelmesebben utazhatunk, akár igen hosszú távokat is.
Az S-osztály méretkategóriájában versenyző újdonság hivatalos leleplezésére már csak két hetet kell várnunk.
A német gyártó most először teljes valójában megmutatta, hogy hogyan mutat az EQS high-tech belseje.
Itt a megoldás azoknak, akik a Cullinan külsejét visszafogottnak találják.
A gyártó megújult logóját elsőként viselő Kia K8 csúcsmodelljében egy 300 lóerős V6-os erőforrás található.
A könnyűnek éppen nem mondható kupét egy biturbó W12-es erőforrás mozgatja.
A 6 hengeres turbós benzinmotorban találtak még némi extra teljesítményt és nyomatékot a fejlesztők.
Megérkezett az első hivatalos fotó az új Continental GT Speedről.
A hagyományos kezelőszervek helyett egyre fontosabb szerephez jut a hangvezérlés.
A Maybach logóért és a mögöttes technikáért, luxusért igen borsos felárat kell fizetni a normál S-osztályhoz képest.
Az újdonság várhatóan még a Bentley Bentaygánál is nagyobb lesz.
A típus teljesítménye 72 lóerővel nőtt, viszont nyomatékból be kell érnünk 130 Nm-rel kevesebbel.
Már nem kell sokat várnunk a közelmúltban generációváltáson átesett S-osztály elektromos testvérmodelljének hivatalos leleplezésére.
A valaha készült legerősebb sorozatgyártású Audi már Magyarországon is elérhető.
A környezettudatosnak mondott újdonság még az M3 Competitionnél is nagyobb teljesítményt ad le.
Az autókat többnyire születésnapra, karácsonyra vagy diplomaosztóra vásárolták a vevők, akik közé csakis ajánlással lehetett bekerülni.
Az ültetett futóműves, 24 colos kerekű luxusmodell a Cullinan Black Badge-re épül. 2,12 méter széles.
Az Aston Martin luxusmárkája csak néhány tucatot gyártott ebből az 5 méternél jelentősen hosszabb sportos szedánból.
Új arcvonásokkal, továbbfejlesztett technikával és immár összkerekes változatban támad a plugin hibrid hajtásláncú felfrissített E-osztály. Kipróbáltuk, hogy mire képes a gyakorlatban a prémium kategóriás német szedán.
A bajor gyártó legnagyobb szabadidő-autója minden körülmények mellett maximálisan óvja a benne ülők életét.