Ha nem szeméttel fűtenénk, életek ezreit és forint százmilliárdokat kímélnénk meg
Ha elegendő támogatást kapna, potenciálisan 920 ezer magyar háztartás vágna bele energiatakarékossági felújításokba. Pénz húszezernek jut három év alatt.
Ha elegendő támogatást kapna, potenciálisan 920 ezer magyar háztartás vágna bele energiatakarékossági felújításokba. Pénz húszezernek jut három év alatt.
Valamit az ónos esőnek is köszönhetünk: nagyot javult a levegő minősége Budapesten, ha hihetünk a térképeken feltüntetett adatoknak. Az ország keleti felén továbbra is nyomasztó a szmoghelyzet.
Magyarország az egyik legszennyezettebb levegőjű ország Európában, csak a sok szenes erőművet működtető Lengyelország és néhány balkáni állam előzi meg.
A szmog megállítását nem lehet olcsón megúszni, a kérdés az: ki fizetheti a legtöbbet? Az ingyen-tömegközlekedésnek ára van, az autósok sem járnak jól, és arra is oda kell figyelni, hogy ne forduljon át a jószándék a szegények elleni harcba.
Csak csütörtökön ígérkezik némi javulás a szmoghelyzetben, szerdán is érvényesek a korlátozó intézkedések. Bár a munkahét vége felé jobb lehet a levegő, a hétvégén arra van kilátás, hogy megint nőni kezd a légszennyezettség.
Gyermekeink és unokáink szembesülhetnek azzal, hogy 2100-ban a Föld népessége eléri a 11 milliárd embert, a várható következmények pedig ijesztőek.
Olyan erős a budapesti légszennyezettség, hogy hétfő hajnaltól Budapesten is életbe lépett a szmogriadó riasztási fokozata. A főváros arra buzdítja a polgárokat, hogy használják a tömegközlekedést. De mi történik eközben a tömegközlekedésben?
A Franciaország északi részén napok óta tartó légszennyezettség miatt kedden csak a páros rendszámú gépjárművek közlekedhetnek a fővárosi agglomerációban – jelentette be a helyi prefektus.