szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A GfK-hoz április elején új kutatási igazgató érkezett; Rádi Zsuzsanna célja a kutatási eredményeket a vállalati döntés-előkészítés részévé tenni.

Az új vezető közel 10 év gyakorlati tapasztalattal rendelkezik piackutatási területen. Fő célja, hogy a GfK-nál elérhető innovatív módszerek és kifinomult módszertanok alkalmazásával nyert kutatási eredményeket úgy interpretálja az Ügyfelek felé, hogy azok a döntés-előkészítés valódi részévé válhassanak. Rádi Zsuzsanna ezentúl a vállalat kutatási tevékenységének stratégiai és operatív irányításáért lesz felelős.

A közgazdász végzettségű vezető szakmai pályafutását a Győri Keksz Kft.-nél kezdte, ahol értékesítési, marketing és piackutatási területen szerzett tapasztalatokat. Ezt követően 2004 és 2011 között az MEMRB Piackutató irodánál piackutató és ügyfélkapcsolati vezetőként, majd 2010-től ügyvezető igazgatói pozícióban tevékenykedett.Ezután az MEMRB Nielsenbe való integrálását koordinálta és a Nielsen HR igazgatói  feladatait látta el.

Fő célkitűzéseként fogalmazta meg, hogy az egyes szektorokkal  együttműködve, a folyamatos innovációs törekvések révén és kifinomult módszertanok alkalmazásával a meglévő információs bázist a kutatás eredményeivel egyesítve és aktív ügyfélkapcsolat útján kínáljon megoldást az ügyfelek problémáira. Feladatának tekinti, hogy a GfK stratégiájával összhangban iránymutatást nyújtson a kutatási eredmények felhasználására oly módon, hogy azok a gyakorlatban a vállalati döntés-előkészítés részét képezzék és hozzájáruljanak a piaci lehetőségek kiaknázásához.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!