Itt az új MNB-program: jön a minősített vállalati hitel
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
A GfK-hoz április elején új kutatási igazgató érkezett; Rádi Zsuzsanna célja a kutatási eredményeket a vállalati döntés-előkészítés részévé tenni.
Az új vezető közel 10 év gyakorlati tapasztalattal rendelkezik piackutatási területen. Fő célja, hogy a GfK-nál elérhető innovatív módszerek és kifinomult módszertanok alkalmazásával nyert kutatási eredményeket úgy interpretálja az Ügyfelek felé, hogy azok a döntés-előkészítés valódi részévé válhassanak. Rádi Zsuzsanna ezentúl a vállalat kutatási tevékenységének stratégiai és operatív irányításáért lesz felelős.
A közgazdász végzettségű vezető szakmai pályafutását a Győri Keksz Kft.-nél kezdte, ahol értékesítési, marketing és piackutatási területen szerzett tapasztalatokat. Ezt követően 2004 és 2011 között az MEMRB Piackutató irodánál piackutató és ügyfélkapcsolati vezetőként, majd 2010-től ügyvezető igazgatói pozícióban tevékenykedett.Ezután az MEMRB Nielsenbe való integrálását koordinálta és a Nielsen HR igazgatói feladatait látta el.
Fő célkitűzéseként fogalmazta meg, hogy az egyes szektorokkal együttműködve, a folyamatos innovációs törekvések révén és kifinomult módszertanok alkalmazásával a meglévő információs bázist a kutatás eredményeivel egyesítve és aktív ügyfélkapcsolat útján kínáljon megoldást az ügyfelek problémáira. Feladatának tekinti, hogy a GfK stratégiájával összhangban iránymutatást nyújtson a kutatási eredmények felhasználására oly módon, hogy azok a gyakorlatban a vállalati döntés-előkészítés részét képezzék és hozzájáruljanak a piaci lehetőségek kiaknázásához.
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Mit mutatnak a kutatási adatok? Kell aggódni a munkahelyek elvesztése miatt?
Változásokat jelentettek be a Demján Sándor Tőkeprogramhoz kapcsolódó Demján Sándor Tanácsadási Voucher Programban.
A cégértékelés egy bonyolult, összetett folyamat, vannak azonban széles körben elfogadott értékelési módszerek, amelyek erre alkalmazhatók.