Nem férnek hozzá a fizetésükhöz a postások
Túlterheltség miatt akadozik a Takarékbank netbankja.
Túlterheltség miatt akadozik a Takarékbank netbankja.
Belassult a Takarékbank netbankja, miután megkezdte a működését az informatikai átállás után.
Több felhasználó is arra panaszkodott, hogy használhatatlanul lassú volt a CIB online felülete. A bank szerint leállás nem volt, és már mindent megjavítottak.
Tízből kilenc internethasználó háztartásban van okostelefon, 71 százalékukban laptop, 61 százalékukban pedig asztali számítógép. Annak ellenére, hogy az okostelefonok a legelterjedtebbek a digitális eszközök között, netbankolásra mégsem ezeket használják a magyarok – többek között erre jutott a K&H friss kutatása. A K&H e-dukáció információbiztonsági programhoz készített felmérésből kiderül az is, hogy tízből négyen elárulják bankkártyájuk PIN-kódját, jellemzően a párjuknak vagy családtagjuknak.
Szívesebben intézik az idősek személyesen a banki ügyeiket, ez viszont többe kerül, mint a netbankos szolgáltatás.
A hazai lakosság jelentős része még igényli a személyes kiszolgálást, ha pénzügyekről van szó. A Budapest Bank friss, reprezentatív felméréséből kiderült: a banki mobilalkalmazások egyelőre kiegészítő szerepet játszanak az eddig megszokott csatornák mellett, ugyanakkor jelentős lehetőség rejlik bennük, ha csak a potenciális felhasználók számát tekintjük.
Bizonyos szolgáltatások akadoznak, mert a bank komplex digitális rendszercserét végzett.
Július közepén megszünteti az e-bank szolgáltatásába chipkártyával történő belépési lehetőséget a K&H.
A kártyás fizetés sem lehetséges most az online felületeket, dolgoznak a hiba javításán.
Karbantartás miatt elérhetetlen lesz a K&H netbanki és mobilbanki felülete is szerdáról csütörtökre éjszaka.
Az online vásárlás és banki ügyintézés mellett a megtakarítások során is egyre inkább teret nyerhetnek a webes felületek és telefonos alkalmazások.