Újabb streamingszolgáltató érkezik a magyar piacra
Hamarosan megérkezik a SkyShowtime.
A GKI piackutató felmérése szerint egy család havonta átlagosan 3–5 ezer forintot költ valamilyen streamingszolgáltatásra.
Azt ígérik eddig nem látott archív felvételek és a családjával készült mostani beszélgetések is lesznek a filmben.
Magyarországon is aktuális a Netflix diktátorokról szóló dokusorozata, amely sorra veszi a szabályokat, amelyeket a történelem során a legtöbb diktátor ugyanúgy követett.
Legutóbb a Gangs of London második évadának forgatását kellett leállítani az egyre erősebben terjedő járvány miatt.
Videójátékok, webshop, élő rendezvények és milliárd dollárok új filmes tartalmakra – a kívülálló számára úgy tűnhet, hogy a Netflix nem győzi költeni a pénzét, pedig a valóság mást mutat: a cég inkább próbál előremenekülni a gondok elől.
Egyre kevesebb időt töltünk tévénézéssel, mégis egyre többet használjuk a tévénket. Elmerültünk az iparági trendek között.
Egyes befektetők szerint gyengébb negyedéves eredményeket próbál kompenzálni a streamingóriás az új üzletágakkal.
A legnépszerűbb streamingszolgáltató új vizekre evezhet: iparági pletykák szerint játékokat fognak kínálni.
A sorozat a történelem kiemelkedő nőalakjait ünnepli majd.
A tévécsatornák közül az HBO és az HBO Max gyűjtötte a legtöbb jelölést, 130-at. A Netflix 129-cel a második helyre csúszott.
Legalábbis az új akciófilmjében, amelyben végre nem szuperhősként, fantasy-szereplőként és egzotikus helyszíneken, hanem a mai korban lesz látható a Trónok harca és az Aquaman sztárja.
A Netflix üzleti stratégiája sikeresnek mondható: elfogadható összeg fejében mentesül a felhasználó a reklámoktól. Azonban vannak, akik szerint hosszú távon nem lesz követhető ez a modell.
A kormányközeli lap szerint a melegfilmekkel már a gyerekeket veszik célba a szolgáltatók.