Kémvideón a hatalmas hátsó szárnyú új Porsche 911 GT3 RS
Érkezőben a 911 GT3 még erősebb, még sportosabb testvérmodellje.
Érkezőben a 911 GT3 még erősebb, még sportosabb testvérmodellje.
Itt a megoldás azok számára, akik az AMG G63-at egyszerűen túl visszafogottnak találják.
Megérkezett az iX szabadidő-autó legerősebb és legsportosabb változata, melynek nyomatéka bőven 1000 Nm feletti.
Sportosabb külcsínt és 105 lóerővel erősebb motort tudhat magáénak a Manhart újdonsága.
Az EQXX nem egy újabb erőt fitogtató hatalmas elektromos SUV, hanem egy a maximális hatékonyságról szóló villanyautó.
Az új esztendőt köszöntő videóban alpesi körülmények mellett hajtják meg az új sportkombit.
A négykarikás német prémiummárka középkategóriás SUV-ja egy kis erősítőkúrán esett át.
A limitált szériás E30-as M3 2,3 literes szívómotorja 215 lóerőt szabadít rá a hátsó kerekekre.
Vázoljuk, hogy milyen földöntúli luxussal kényeztet a Mercedes közel 2,8 tonnás luxus monstruma, az 557 lóerős lágyhibrid hajtású Maybach GLS 600 4Matic.
A 805 lóerős teljesítményű biturbó V8-as benzinmotor megteszi a hatását.
Az 5,6 literes benzinpusztító erőforrással szerelt apró bajor minden bizonnyal semmi máshoz nem hasonlítható vezetési élménnyel szolgál.
Ezúttal nem egy méregdrága szupersportkocsi, hanem egy elérhető árú polgári autó az Autobahn videó főszereplője.
Itt a megoldás azok számára, akiket eddig csak a gigantikus "vese" tántorított el a sportos modellek megvásárlásától.
A Manhart munkatársai több mint 200 lóerővel húzták feljebb a méretes német SUV teljesítményét.
Vázoljuk, hogy körülbelül hogyan fest majd a német gyártó középkategóriás prémium szedánja.
Nem sokkal a piaci debütálását követően máris megújul a 911-es széria úgymond polgári csúcsmodellje.
A valaha készült leghatékonyabb működésű Mercedes premierjére január elején kerül majd sor.
Érkezőben a vadonatúj EQE SUV, melynek prototípusait a svéd télben tesztelik éppen.
A non-plus-ultra kategóriás sportos luxus villanyautó itthoni alapára bőven 60 millió forint felett alakul.
Ha esetleg az ötajtós és a kombi Astra nem teljesen nyeri el a tetszésünket, és egy kicsit klasszikusabb vonalvezetésre vágynánk.