Hangparancsra szelfit készít az új BMW – levideóztuk
A BMW németországi fejlesztési központjában járva ismerkedtünk meg az iX villanyautó egyedi új funkciójával.
A BMW németországi fejlesztési központjában járva ismerkedtünk meg az iX villanyautó egyedi új funkciójával.
Ezúttal nincs semmilyen elektronikus sebességkorlátozás, így az Autobahnon bőven 300 fölé gyorsíthatunk.
A felvételeken a típus egyik sportos változata, az M340i vehető szemügyre.
Lehet 900 lóerővel kevesebb? – teszik fel a kérdést az Elektronnál.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban a Taycan enyhén terepkombisra hangolt új változata, ezenkívül pedig azt is megnéztük, hogy mit tud az első tisztán elektromos Porsche csak hátul hajtó alapmodellje.
Ez az egyetlen példányban létező autó büszkén viseli magán a Mercedes emblémát, azonban a fejlesztéséhez nem sok köze volt a stuttgarti gyártónak.
Mercedes designnal és kínai technikával támad a kívül kicsi, belül nagy újdonság.
Münchenben vettünk üléspróbát a BMW 0-ról 100-ra alig 4,3 másodperc alatt katapultáló újdonságában.
Nagyobb nyomaték és jobb gyorsulás jellemzi a felfrissített csúcsmodellt.
Az iX3 nem egy a kezdetektől fogva elektromos hajtásúnak tervezett modell, ennek ellenére meglepően hatékony működésű és akár hosszabb távok is bátran bevállalhatók vele.
A Brabus által feltuningolt egyedi G-osztályból alig több mint egy tucat példány készült.
A praktikus családi autók között jegyzett típus plugin hibrid változata csak hajszálnyit lett sportosabb.
Legolcsóbban 16,7 millió forint ellenében lehet új X3-as szabadidő-autónk.
A 2-es széria legsportosabb modelljének álcázófóliás prototípusait már javában tesztelik a Nürburgringen.
Hamarosan már csak automata váltós kocsik, illetve hagyományos váltó nélküli villanyautók lesznek kaphatók a Volkswagennél.
A következő M5-ös sportszedán hajtásláncában várhatóan már villanymotor is lesz.
Az ABT munkatársai találták még 60 extra lóerőt a 2 literes turbómotorban.
Itt a megoldás azok számára, akik az S-Klasse esetében nem elégednek meg 6 hengeres motorral.
A katonai célokra készült összkerék-hajtású Porschéból nagyon kevés készült, és ezek közül most eladósorba került az egyik példány.
A hidrogénnel tankolható szabadidő-autót elsőként a Müncheni Autószalonon lehet majd mozgásban látni.