Nagy nap a mai Győrben: elkészült az első új Audi Q3
Az évente 160 ezer járművet gyártó hazai üzemben megkezdték a szalonokba ősszel begördülő új kompakt divatterepjáró gyártását.
Az évente 160 ezer járművet gyártó hazai üzemben megkezdték a szalonokba ősszel begördülő új kompakt divatterepjáró gyártását.
A legfrissebb adatok szerint már nem a bajor vállalat a világ legnyereségesebb autógyártója.
A német gyártó első teljesen hangtalan modelljét a jelek szerint már javában versenypályán nyúzzák.
Ez az úttörőnek ígérkezett német sportkocsi spanyol megrendelésre készült, de végül sohasem került sorozatgyártásba.
Ez az új Brabus azoknak készült, akik nem igazán elégedettek a típus legerősebb gyári AMG kivitelével.
A bajorok várhatóan az októberi Párizsi Autókiállításon leplezik le az új 3-ast, melyről most először hivatalos forrásból származó fotók is felbukkantak.
Itt a megoldás azok számára, akik a nagytestű divatterepjárót eddig gyengének érezték: a benzin- és a dízelmotorok is erősebbek lettek.
A bajor gyártó semmit sem bíz a véletlenre, és extrém körülmények mellett teszteli a hamarosan hivatalosan is bemutatkozó hatalmas divatterepjárót.
Nem sok példány készült ebből az erőhiányban abszolút nem szenvedő típusból, melyből egy most éppen eladó itthon.
A wolfsburgiak már a hivatalos leleplezés előtt rengeteg információt megosztottak a T-Crossról.
Az olasz gyártó nagyságrendekkel nagyobb profitot tesz el autónként, mint a német prémium márkák.
A Q termékcsalád új csúcsmodellje már rendelhető, és az első példányok még augusztusban megérkeznek a hazai kereskedésekbe.
A zuffenhauseni gyártó négy év után felfrissítette népszerű kompakt divatterepjáróját.
Mesut Özil egy erőhiányban abszolút nem szenvedő Mercedest állított be a garázsába, ahol már eddig is több ilyen márkájú járgány parkolt.
A német gyártó népszerű modelljének a külsője, az utastere és a motorkínálata is változik.
Igen mutatósra sikeredett a bajor gyártó két személynek kiváló vezetési, illetve utazási élményt biztosító nyitható tetejű kompakt újdonsága.
Ilyen az, amikor egy alapvetően családi autó úgy gyorsul és olyan nagy a végsebessége, mint egy kőkemény sportkocsinak.
Az elsőnél is régebbi, úttörő elektromos és elképesztően ritka erős Golfja is van annak az osztrák gyűjtőnek, akinek egyes kincsei hamarosan Magyarországra érkeznek.
Megérkezett az A-osztály lépcsőshátú kivitele, ami nem a kecskeméti CLA helyett, hanem a mellett áll hadrendbe.