Sportosra hangolták a legújabb Audi A8-ast
A négykarikás német gyártó legnagyobb szedánja kívül-belül némi finomhangoláson esett át. A dízelmotorja például 44 lóerővel erősebb lett.
A négykarikás német gyártó legnagyobb szedánja kívül-belül némi finomhangoláson esett át. A dízelmotorja például 44 lóerővel erősebb lett.
A bajor gyártó nyilvánosságra hozta gigantikus divatterepjárójának első olyan fotóját, melyen már álcázás nélkül látható a teljesen új modell.
Ebbe a Ferrarikat és Lamborghiniket megszégyenítő kocsiba egy komplett család befér csomagokkal együtt.
A gázolajos autók népszerűsége mostanság nincs éppen a csúcson, azonban ez az új bajor szedán fittyet hány az iparági trendekre.
Ilyen egy egyedi vonalvezetésű, régi vágású V8-as német izomautó a közelmúltból, melyből 1000 Nm-es tisztán elektromos változat is készült. Mutatjuk az SLR utódját és a GT elődjét.
Első körben két benzin- és három dízelmotorral érkezik a később plugin hibridként és sportváltozatban is támadó új kompakt szedán.
A négykarikás német gyártó fellebbentette a fátylat mini-SUV-modelljének legsportosabb változatáról.
Nyitható tetejű és kupé változatban is kipróbáltuk az Audi legkeményebb sportkocsiját. Azt az autót, amelynek még akkor is 5 hengere működik, ha a környezettudatosság jegyében minden második éppen pihen.
Exkluzív lehetőségünk nyílt kipróbálni a Mercedes jó eséllyel legkülönlegesebb jelenlegi modelljét, az új G-osztály szupererős AMG csúcsmodelljét. Viszlát való világ, bye-bye racionalitás!
Hamarosan itt a hideg, fagyos, havas, latyakos időjárás, melyre nem árt jó előre felkészülni. Például egy jól megválasztott új téligumival.
A közel 900 millió forintos Project One már több száz órányi tesztelésen van túl, az első példányait pedig az eredeti terveknek megfelelően jövőre vehetik majd át a tehetős vásárlók.
Az Audi első alapoktól villanyautónak szánt modellje valahova a Q5 és a Q7 közé ékelődik be.
Münchenben járva meglestük az M2 eddig készült legkeményebb verzióját, az M4 motorjával szerelt M2 Competitiont. Nagy teljesítmény kis tömeggel, hátsókerékhajtással és kéziváltóval kombinálva, kell ennél több?
A német gyártó elképesztően erős hátsókerékhajtású übersportkocsija a magyar fővárosban pózolt a kamerának.
Ez az autó közelít a hatodik X-hez, ennek ellenére patika állapotnak örvend, és emiatt alaposan meg is kérik az árát.
A bajor márka ezúttal a kompakt modelljeit vette kezelésbe, melyek új motorokkal és felszereltségi szintekkel próbálják pénztárca nyitogatásra csábítani a vásárlókat.
A csillagos márka szokásához híven egy igen jól felszerelt modellel indítja útnak új modelljét.
Nyitható tetejű szupersportkocsi nem volt még olyan halk és nem fogyasztott még olyan keveset, mint a BMW i8 Roadster. A képet azonban árnyalja, hogy spórolni csak akkor tudunk vele, ha igen tehetősek vagyunk.
Ilyen az, amikor a szupertrendi crossover formatervet egy erőtől duzzadó remek motorral társítják.
A bajor márka most debütált divatterepjárója akár 140-nel is képes robogni tisztán elektromosan, és elődjénél jelentősen nagyobb e-hatótávval büszkélkedhet.