3-ajtós Maserati SUV-ot készített a magyar designer
Vázoljuk, hogy hogyan festene a Grecale kupés hangvételű sportos verziója.
Vázoljuk, hogy hogyan festene a Grecale kupés hangvételű sportos verziója.
Megkezdődött a Stelvio kistestvérének hazai forgalmazása.
A stílusos sportkupé biturbó V8-as erőforrásában találtak még néhány eddig szunnyadó lóerőt.
A színtiszta vezetési élményt ezúttal automata váltó és turbófeltöltő sem befolyásolja.
A 80-as években nem nagyon létezett ennél sportosabb szedán.
Nem, ezeket a kis Abarthokat még nem villanymotor mozgatja.
A hangtalan suhanástól kezdve a normál közúti poroszkoláson át egészen a versenypályás üvöltő száguldásig. Az akár zöld rendszámozható legújabb Ferrari egy nagyon picit megmenti a világot, miközben kaján vigyorral az arcán pusztítja a táltosbenzint és a finom gumikat.
Megérkezett a Mercedes EQV és az Opel Zafira-e Life új kihívója.
Az ős Countach utolsó példánya nem eladó, a Lamborghini gyár tulajdonát képezi.
Az egyszer már elbúcsúzott Aventador a kigyulladt tengerjáró hajó miatt térhet vissza a gyártásba.
Garantáltan ritkán jön szembe az utakon ilyen olasz sportkocsi, melyre mostanság nemcsak a vezetési élmény miatt, hanem akár befektetési szándékból is érdemes lehet lecsapni.
A Purosangue egyik példányát a jelek szerint a gyártósoron kapták lencsevégre.
Vázoljuk, hogy hogyan festene a vadonatúj Tonale kupés hangulatú kivitele.
Ezek az olasz sportkocsik kivételesen nem vörös vagy sárga fényezéssel hódítanak.
A limitált szériás olasz kocsik új fényezését a modenai zászló színei ihlették.
Az újdonság hivatalos leleplezésére várhatóan néhány hónapon belül sor fog kerülni.
Az elsősorban városi használatra szánt új modell sokkal halkabb dízel riválisainál, és LPG, valamint CNG verzióban is elérhető. Testközelből ismerkedtünk meg az új Piaggio Porter NP6-tal, melyben a sofőr konkrétan a motor felett foglal helyet.
Minden jel arra mutat, hogy hamarosan feltűnik a színen a legendás Cizeta-Moroder V16T szupermodern 2022-es verziója.
Itt a megoldás azok számára, akik a 296 GTB-t esetleg túl szerény teljesítményűnek találják.
Az 1976-os szupersportkocsival eddig alig több mint 50 ezer kilométert tettek meg.