Irány vissza 1985-be! Szuperritka régi sportos Alfa Romeo vár új gazdára
Az olasz gyártó ezen turbómotoros modelljéből alig több, mint 350 példány hagyta el a gyártósort.
Az olasz gyártó ezen turbómotoros modelljéből alig több, mint 350 példány hagyta el a gyártósort.
Ilyen az, amikor egy 60-as évekbeli oldtimernek nemcsak a technikája, hanem a konfigurátora is szupermodern.
Ebben a Trabiban egy az alapmodellénél közel 2,5-szer erősebb versenymotor rejtőzik.
Ez a tisztán elektromos meghajtású Posche évtizedekkel a Taycan előtt készült.
A kis benzinmotor által hajtott robogón állva lehet közlekedni, és képzleletben visszautazni egészen 1920-ba.
Ez a második generációs Golf GTI egészen jó egészségi állapotnak örvend, így új tulajdonosa egy kisebb vagyont fizetett érte.
A 601-es Trabant első példányai hat évtizeddel ezelőtt látták meg a napvilágot, a legdrágább hazai példányt jelenleg mintegy 4 millió forintos áron kínálják.
Aki nem tartja be a szabályt, százeurós bírsággal számolhat.
Ebből a Continental GT Azure-ból ez az egyetlen példány készült.
A fővárosi közlekedési vállalat megszabadulna jobb-rosszabb állapotú járműveitől, melyekre most bárki licitálhat.
A közel négy évtizedes múltra visszatekintő limuzinban kevesebb, mint 7 ezer kilométer van.
Ebben a különleges kivitelben nem 1,5-ös és nem is 1,6-os motor található.
A Fiat Puntók korai példányai idén már 30. születésnapjukat ünneplik, így akár OT rendszámot is kaphatnak.
Abszolút egyedi hangulattal támad ez a 4,4 literes léghűtéses farmotorral szerelt patinás luxusautó.
A 70-es évek elején egy ilyen 80 lóerős Fiat igen menőnek számított, és 2023-ban is egyre többen utána fordulnak.
Ennek a jövőbe mutató technikájú járgánynak minden egyes kerekére jut egy villanymotor, és ez még nem minden.
Ma már egy családi dízel BMW is erősebb lehet ennél az egykori bajor szupersportkocsinál, de az M1 hangulata semmi máshoz sem hasonlítható.
Az 1,5 literes motorral szerelt orosz járgány eddig kevesebb mint 5 ezer kilométert hagyott maga mögött.
A 60 esztendős múltra visszatekintő Csajka jelenleg Los Angelesben állomásozik.
A 3 hengeres modern motorok korában sokak számára lelki felüdülést jelenthet egy régivágású 16 hengeres erőforrás.