Ikonikus járgányokkal gazdagodik a Playmobil kínálata
A játékgyártó a francia, az olasz és a német autók kis rajongóira egyaránt gondol.
A játékgyártó a francia, az olasz és a német autók kis rajongóira egyaránt gondol.
Az idő kerekét három évtizeddel visszatekerő modernizált S-osztály teljesítménye bőven 600 lóerő feletti.
A Vision GT a 65 évvel ezelőtti 1100 OHC roadsternek állít emléket.
Ha ez a kis olasz a napjainkban látta volna meg a napvilágot, akkor vélhetően kompakt crossoverként árulnák.
Az újkori GTO 200 lóerővel erősebb a 80-as évekbeli eredeti modellnél.
Ez az éppen új gazdára váró különleges 190 E képzeletben a DTM hőskorába repít vissza bennünket.
Egy német luxusszedán azokból az időkből, amikor még nem az volt a kérdés, hogy hány turbó van a motoron, hanem, hogy van-e rajta egyáltalán.
Ebbe a Pagodába bepattanva képzeletben azonnal a 60-es évekbe repülhetünk vissza.
A kiváló 150 lóerős 6 hengeres motorral szerelt régi bajor kupénak alaposan megkérik az árát.
Ezzel az éppen új gazdára váró DMC-12-vel eddig kevesebb, mint ezer kilométert tettek csak meg.
Nem feltétlenül kell Dubajig autóznunk akkor, ha igazán különleges és ritka autócsodákkal ismerkednénk meg közvetlen testközelből.
A megfelelő pénzmennyiség birtokában most bárki lecsaphat erre a remek állapotnak örvendő 30 éves olasz szupersportkocsira.
Ebben az ártatlan kinézetű pratkikus dobozos VW-ben egy igen sportos Porsche motor rejtőzik.
Az osztrák olajipari cég Pest megyei töltőállomásán egyszer csak felbukkant két ősrégi és méregdrága Rolls-Royce.
Ha esetleg épp egy nagyobb csomagtartós Fiat Unóra vágynánk, akkor most itt a megoldás.
Ezzel a 90-es évekbeli szupersportkocsival nem jelent különösebb nehézséget bőven 300 km/h felett száguldani.
Egészen a rendszerváltás korába repít minket vissza ez a szó szerint bejáratósan új bajor roadster.
Egy-egy ilyen gyűjtemény, hogyan maradhat észrevétlen hosszú éveken át?
Két bajor sportkocsi azokból az időkből, amikor még messze nem a digitális hókusz-pókusz és a CO2 minimalizálás, hanem a színtiszta vezetési élmény, és nem mellesleg a gyönyörű külső volt fókuszban. Teszten az M5 motoros szuperritka Z8 és az igazi időgép, karbis 3.0 CS.
A most állítólag eladósorba került különleges stuttgarti sportkocsi 1956-ban látta meg a napvilágot.