Feltámadásra várva: rábukkantunk Freddie Mercury kopottas régi Mercedesére
A szebb napokat is látott régi S-osztály volt a Queen frontemberének kedvenc kocsija, amit jogosítvány hiányában sosem vezetett, de szívesen utazott benne.
A szebb napokat is látott régi S-osztály volt a Queen frontemberének kedvenc kocsija, amit jogosítvány hiányában sosem vezetett, de szívesen utazott benne.
A látványos megjelenésű és szuperkönnyű ikonikus sportkocsi egészen a 60-as évekig tekeri vissza az idő kerekét.
Akadnak olyan típusok, melyek értéke néhány év alatt lényegében a duplájára nőtt.
Az elektromos autók térnyerése ráadásul úgy tűnik, még tovább növeli majd a klasszikus járművek értékét, amelyek egyre inkább dollármilliókat érő kincsekké válnak.
Ebben is három pedál van, de egyik sem a gáz. Sok minden máshogy működött akkoriban.
A korát alaposan megelőző hibrid járgánnyal manapság maximum a 30 km/h-s zónákban lehetne gyorshajtani.
A Volkswagennél kijátszották a retró kártyát: a legújabb villanyautójuk stílusosan tekeri vissza az idő kerekét hét évtizeddel, miközben a lemezei alatt a legmodernebb technika rejtőzik. Mindenki utánafordul, de milyen autó a gyakorlatban az ID. Buzz?
Baltával faragott szögletes formaterv, a szocialista luxus jegyében fogant tágas utastér és egy közel 8 literes benzinmotor.
Hosszas várakozást követően nyilvánosságra hozták az idei Balatonfüred Concours d'Elegance dátumát.
A Citroën BX Sport messze nem tartozik a legerősebb és leggyorsabb kocsik közé, a maga nemében mégis egy igazi 80-as évekbeli különlegességnek számít.
A 70-es évekbe katapultál vissza bennünket ez a hatalmas benzinmotorral szerelt patinás versenyautó.
A titokzatos újdonságról egyelőre szinte csak annyit lehet tudni, hogy a Comói-tó partján fog bemutatkozni.
A 320 lovas 5 literes V8-as motorral szerelt német sportkocsival eddig kevesebb, mint 4 ezer kilométert tettek meg.
120 ezer négyzetméteren több mint ezer jármű tekinthető meg a hétvégi AMTS kiállításon, mutatunk jó néhány érdekességet.
A versenyautót az 1960-as években gyártották, maga a Forma–1-es legenda, Sir Jack Brabham is ment vele.
A nyitható tetős bajor sportkupét a BMW Group Classic szakemberei újították fel.
A legnagyobb érdeklődésre számot tartó autóbuszra több mint 30 licit érkezett.
Az olasz gyártó ezen turbómotoros modelljéből alig több, mint 350 példány hagyta el a gyártósort.
Ilyen az, amikor egy 60-as évekbeli oldtimernek nemcsak a technikája, hanem a konfigurátora is szupermodern.
Ebben a Trabiban egy az alapmodellénél közel 2,5-szer erősebb versenymotor rejtőzik.