Megváltozik az Opel emblémája, itt az új Blitz
Az öt éven belül teljesen elektromossá váló német márka jövőre dobja piacra első új logós autóit.
Az öt éven belül teljesen elektromossá váló német márka jövőre dobja piacra első új logós autóit.
A Stellantis konszern megannyi nemzetközi márkája közül egyedül az Opel lesz jelen az IAA-n.
A villám logós német gyártó feltámasztotta a sokakban kellemes emlékeket ébresztő legendás típusjelzést. Megérkezett az aktuális Astra legsportosabb verziója, a zöld rendszámos plugin hibrid GSe.
Immár itthon is elérhető a Stellantis német márkájának új hibrid sportkompaktja.
Rendkívül alacsony a fordulatszáma, de 77 000 Nm a nyomatéka ennek a gigantikus zuglói motornak, mely nemcsak áramot, hőt is előállít. És három van belőle egymás mellett, ami még mindig csak feleannyi, mint amennyi az óceánjáró hajókban található.
A 225 lóerős plugin hibrid hajtásláncú sportkompaktot az Irmscher vette kezelésbe.
A Stellantis konszern német márkája számos új modellt dob piacra itthon 2023-ban, melyek egyre nagyobb arányban viselnek zöld rendszámot.
A 225 lóerős teljesítményt zöld rendszámmal kombináló sportos Astra kétféle karosszériaváltozatban készül.
Az eddiginél méretesebb akkumulátor és nagyobb teljesítményű motor került az elektromos Mokkába.
Ilyen az, amikor egy 32 esztendős kopottas Kadett komoly meglepetéseket tud okozni a piros lámpánál történő elinduláskor.
Több mint 16 ezer elektromos Opel Corsát kell visszavinni szoftverfrissítésre.
Ilyen az, amikor a szupersportos külső és a praktikum kéz a kézben járnak egymással.
A tűzben információink szerint senki nem sérült meg.
Az Opel utolsó GM technikájú modellje a vártnál hamarabb vonul nyugdíjba.
A múlt ködös homályába vesznek azok az idők, amikor még 6 millió forint alatt lehetett itthon új 8-as Golfot kapni.
A látványos külsőt és feszes futóművet kapott újdonság fejlett plugin hibrid hajtáslánccal rendelkezik.
A közel 300 km/h végsebességű különleges Opelben egy erőhiányban abszolút nem szenvedő biturbó 6 hengeres motor rejtőzik.
A népszerű japán kisautó első Magyarországon készült példányai három évtizeddel ezelőtt látták meg a napvilágot.
Megérkezett az aktuális Astra eddigi legsportosabb kivitele, a plugin hibrid hajtásláncú GSe.
30 évvel az Antall József-féle legendás hófehér Astra után most itt egy "kult sárga" vadonatúj Astra, mellyel az Opel azt igyekszik bizonyítani, hogy továbbra is létezik német alternatíva a VW Golf mellett.