Nemcsak az idő repül, a csomagok is: jó hír jött az utasoknak
A tavalyi év rekordnak számító, 5,3 milliárd fős légiutas-forgalma mellé érkezett egy másik adat: sosem volt még ennyire alacsony a tévesen kezelt poggyászok száma.
A tavalyi év rekordnak számító, 5,3 milliárd fős légiutas-forgalma mellé érkezett egy másik adat: sosem volt még ennyire alacsony a tévesen kezelt poggyászok száma.
A gyermek közel egy órán át volt a bőröndben, és amikor megtalálták, csak pelenkát viselt. Az anya ellen gyermekbántalmazás és gondatlanság miatt indult eljárás. Nem a jegyárat akarta megúszni, hiszen a gyerek ingyen utazhatott volna.
Michael O’Leary vezérigazgató szerint az üzenetük egyszerű: aki nem alkalmazkodik a szabályokhoz, azzal pluszpénzt fognak fizettetni.
A jövőben nagyobb csomagot lehetne felvinni a repülőgépek fedélzetére, amit a cégek belekalkulálnának a jegyárba.
Már nem csak a terrorveszély miatt óvatosak a légitársaságok, nem csak azért, mert mondjuk fogpasztának vagy samponnak álcázott anyagokból pokolgépet lehetne barkácsolni a fedélzeten; reális kockázatot jelentenek a közönséges akkumulátorok is. Több veszélyes tűzeset nyomán egyre több helyen korlátozás alá esik a hordozható akku (powerbank) vagy akár az elektromos cigaretta is.
Jó messziről indította a dolgozó a poggyászokat, amelyek aztán a csúszdán landoltak. Az eset miatt vizsgálat indult.
Nem akartak pótdíjat fizetni a poggyászok után és összevesztek a földi kiszolgáló személyzettel.
A Heathrow, a Gatwick és a manchesteri reptér is engedélyt kapott a halasztásra, egyelőre nem lesz könnyebb átjutni a biztonsági ellenőrzésen.
A nő egy üdülőhelyen egy szállodába jelentkezett be a fiával, de amikor kijelentkezett, már nem volt mellette a gyermek.
A rendőrség szerint a gyanúsítottak a lopott tárgyakat online vagy helyi üzletekben adták el.
Az elveszett poggyászok mennyisége tavaly az elmúlt évtizedben a legmagasabbra ugrott, ami a légi közlekedési ágazat világjárványt követő helyreállásának zökkenőiről tanúskodik.
Felárat legalább nem kell fizetni, akármit is mutat a mérleg.
Az utas senkinek sem szólt arról, hogy élő állatot visz a táskájában.
A repülőtér vezérigazgatója szerint „kisebb fennakadások” beszélt, de voltak, akik órákig vártak a csomagjukra.
A csévharaszti és a nyáregyházi férfi nem sokáig örülhetett a 600 eurónak.
A koronavírus terjedését próbálja megelőzni a hatóság.
A koronavírus terjedésének megelőzéséért a Volánbusz rendkívüli forgalmi és kereskedelmi intézkedéseket vezet be járatain.
Több százezer forintos kártérítés is járhat annak, akinek a repülőgépe legalább három órát késett, vagy törölték a járatát, esetleg elveszett vagy megrongálódott a feladott csomagja. Ám ha mégsem akar kompenzálni a légitársaság, erre egy fizetési meghagyással, Dániát kivéve, az egész EU-ban rá lehet kényszeríteni.
Kellemetlen, ha a feladott poggyász végül mégsem érkezik meg oda, ahol az utas leszállt. Az Air France egyik új fejlesztése ezt is kiküszöböli.