Elengedett kormány, 200-as tempó, jobbról előzés – videón az őrült audis
Nem szívesen közlekedtünk volna ennek az elképesztően felelőtlen és vakmerő sofőrnek a közelében.
Nem szívesen közlekedtünk volna ennek az elképesztően felelőtlen és vakmerő sofőrnek a közelében.
Ha egy igazán szép, sőt, elképesztően gyönyörű W123-as Mercedesre vágyunk, akkor erre a példányra érdemes gyorsan lecsapni.
Ezúttal egyáltalán nem a környezetvédelemre és a hibrid technológiára, hanem sokkal inkább a több száz lóerőre és a sportos vezetésre fókuszál a csillagos márka.
A VW éppen mostanság indítja világhódító útjára az Arteont, melyből hamarosan egy újabb változat is érkezhet.
Az új Phantom minden korábbinál könnyebb lesz, ezenkívül pedig jó eséllyel akár zöld rendszámot is kaphat.
Igaz egyelőre még csak koncepcióautó formájában, de végre újra támad az ikonikus 8-as sorozat.
A kékvérű brit autómárka új modellje az egyik legrangosabb európai autóverseny előtt tiszteleg.
Azért van annak valamilyen petrolheades bája, amikor a régi M3-as anyósülésben figyelő tulaja fennhangon követeli, hogy 7000-es fordulat alatt ne váltsuk már el a következő fokozatot. Balatonfüreden jártunk, oldtimereket láttunk.
Az Arteon nemcsak formailag van rendben, hanem a jelek szerint biztonságtechnikailag sem igazán érheti kritika.
A bajorok új nagyautója a jelek szerint remekül abszolválja a különböző törésteszteket.
Van szerencsénk bemutatni a világ egyik, ha nem a legdrágább, csillagos emblémás autóját.
A legdrágább szuperautók vásárlói között is egyre több a vegán, akik sokszor berzenkedve ülnek be a teljesen bőrbelsejű járgányokba.
A sokak által egyszerűen csak a legjobb M-modellnek tartott bajor járgány most egy picit még jobb lett.
Ez a kékvérű brit luxusautó egyértelműen a leggazdagabb arab sejkek számára készült.
A brit luxusautót eredetileg nem pont nagy tárgyak szállításához tervezték, de ezzel a példánnyal ez a feladat is minden további nélkül megoldható.
A bajorok nagyméretű szedánja már ebben a kivitelében is igen potensnek ígérkezik, és ez bizony még mindig nem az új M5 szintje.
A dízelek halottak? Épp ellenkezőleg, nagyon pörögnek, legalábbis bizonyos esetekben - például a német prémiumgyártók tálalásában.
Ennek a közel 20 esztendős bajor sportkocsinak lényegében csak egyetlen hibája van: nem a miénk.
A négykarikás német gyártó a legújabb középkategóriás SUV-jából is készít majd egy igen sportos változatot.
Kívül egyedi sportos vonalvezetést, belül luxusminőségű anyagokat ígér a bajorok négyajtós kupéja, négykerékhajtása miatt pedig sínautóként viselkedik a kanyarokban.