Videó: Így villant Palvin Barbi az Elemi ösztön ikonikus jelenetét újrajátszó reklámban
A LOVE magazin egyik meglehetősen forró reklámfilmjében bújik a 23 éves magyar modell Sharon Stone bőrére, és mutatja is, amit „kell”.
A LOVE magazin egyik meglehetősen forró reklámfilmjében bújik a 23 éves magyar modell Sharon Stone bőrére, és mutatja is, amit „kell”.
A Star Wars-univerzum néha tényleg varázserővel bír.
Tiltakozik a Reklámszövetség a friss adócsomag javaslatai miatt, a testület szerint milliárdos terhet jelentene a plakáthelyekre kivethető helyi adó.
Egy sportáruház megragadta a túrázók által leggyakrabban elkövetett hibákat, hamisítatlan angol humorral.
A TV2 a paksi atomerőmű logóját és egy cég fekete pénteki ajánlatát sugározta egyenesen a nézők tudatalattijába. Bár a hatósági gyakorlat az ilyesmit itthon nem bünteti, kormányhivatali vizsgálat indult.
"Elgondolkodtak már azon, hogy miért minden évben egy férfinak, a Mikulásnak jut az összes dicsőség?" - teszi fel a kérdést a karácsonyi Lidl-reklám.
Egy térképre gyűjtötték a Föld országainak turisztikai szlogenjeit, és az eredmény igazán vicces lett. A magyar országimázs-jelmondat némi kisebbségi komplexusról árulkodik, de a többi ország szlogenbe foglalt ajánlatait is érdemes átböngészni.
Egy szódáscéget megihlette a Trónok harca sorozat egyik jelenete, amelyben egy város előtt kell megalázkodnia bűneiért az egyik karakternek. A szódások ugyanezt a sorsot szánnak azoknak is, akik PET-palackos vizet emelnek le a boltok polcairól.
A párt szerint az egy-egy pillanatra felvillanó reklámok sértik a reklámtörvényt.
Megszakítja az együttműködést és nem helyez el több reklámot a Daily Mail című brit lapban a dán játékgyártó. A lépés a közösségi médiában indított Stop Funding Hate (Állítsuk meg a gyűlölet támogatását) kampány eredménye.
A John Lewis reklám kicsit másképpen...na jó, nagyon másképpen
Azonnal reagáltak az állatvédők a John Lewis karácsonyi reklámjára: attól tartanak, hogy a fogyasztók nem a megfelelő üzenetet olvassák majd ki belőle. És kiskutyát fognak venni ajándékba.
Berúgták a britek a karácsonyi motort, megjelent az idei John Lewis-reklámfilm, indulhat a kommerciális téboly.
A jó marketingesek villámgyorsak. Pillanatok alatt felismerték, hogyan tudnak jó reklámot kerekíteni és nagy hírverést csapni egy különös amerikai lopási esetből.
Azt mondják, kell a társadalmi támogatás - népszavazás azonban nem lehet.
Miközben a médiacégek szenvednek, 59 százalékkal nőtt a kék óriás reklámbevétele.