Emlékeznek a kislányra, aki levelet írt Elon Musknak? Máris itt a válasz
A 10 éves Bria levelét alig egy hete osztotta meg az édesapja Elon Muskkal a Twitteren. A Tesla-vezér nem gondolkodott sokat, máris megérkezett a válasz.
A 10 éves Bria levelét alig egy hete osztotta meg az édesapja Elon Muskkal a Twitteren. A Tesla-vezér nem gondolkodott sokat, máris megérkezett a válasz.
Remek ötlettel rukkolt elő az ötödikes Bria, akinek levelét apja posztolta ki Elon Musk Twitter-oldalára. Nem várt fordulat következett.
A Oscar-díjátadó közvetítése közben a Samsung három reklámját is látták az amerikai nézők, melyből kettő arról szólt: nem lesznek újabb robbanó telefonjaik.
Ismét jogsértő összehasonlító reklámok miatt kapott 35 milliós bírságot a Telekom. A versenyhivatal jogsértőnek ítélte a vállalat összehasonlító reklámjait, mert azokban a társaság nem tárgyilagosan hasonlította össze saját és versenytársai 4G mobilinternet-hálózatát.
A szpotot egy magyar származású fotóművész készítette, az unokatestvérei a főszereplők, megjelenik benne a Gellért fürdő és magyarul is beszélnek benne.
Az emberek a termékmegjelenítések közül a virtuális reklámokat találják a legirritálóbbnak – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési hatóság (NMHH) Médiatanácsának megrendelésére készült kutatásból. Virtuális reklám például a műsor közben osztott képernyőn vagy rövid ideig megjelenő reklám.
Az eddigieknél sokkal könnyebb lesz pénzt csinálni a facebookos videókból. Ez ugyanakkor azt is jelenti, hogy nézőként jóval több hirdetéssel szórnak meg minket – úgy, mint a tévében, egy műsor kellős közepén is.
Azt állítják, hogy övék a legjobb híradó, de ilyet nem enged meg a versenyjog egy elemző szerint.
Mit adott nekünk a Malév 66 év alatt? Emlékezetes reklámokat biztosan.
A dán közszolgálati TV2 arra emlékeztet ezzel a jól sikerült tévészpottal, hogy alapvetően érdemes inkább azt keresni, mi köt minket össze a többi emberrel, és nem arra koncentrálni, miért irtózunk a társadalom tőlünk különböző (vagy csak különböző felfogású) csoportjaitól.
Ahogy tegnap megírtuk, hatalmas felháborodást váltott ki a szervezet reklámszpotja, amellyel arra próbálták rávenni a nézőket, hogy ajánlják fel nekik személyi jövedelemadójuk 1 százalékát.
Már petíció is indult a Magyar Rákellenes Liga friss reklámja ellen, amelynek célja az lett volna, hogy rávegye az adózókat, ajánlják fel a szervezetnek szja-juk 1%-át.
A magyar piacról indult digitális ügynökség, a Carnation Group felvásárlása után is megmaradt budapesti irodájában, de már a nemzetközi Possible logó alatt dolgozik Londontól Szingapúrig a legnagyobb márkákkal. Legutóbb az Adidas új focicipőjének csináltak Londonban formabontó kampányt.
"Fluimucil Ábel" már új hangon kérdezi meg, hogy "de miért?"
A svédek egy egészen új és kreatív, egyben igencsak megdöbbentő formát találtak a dohányosok leszoktatására.
Az Adidas ezzel a klippel kenterbe veri az összes szirupos karácsonyi reklámspotot, az tuti. Pedig nem is az Adidas rendelte meg, nem is kellett nekik.
Kevesebb új reklámot adtak le a hazai tévécsatornák, de jócskán megugrott az összes reklám száma 2016 első felében - derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elemzéséből. A termékmegjelenítésekben az RTL Klub lekörözte a TV2-t.
A kedd reggel elhunyt és leginkább a Star Wars Leia hercegnőjeként ismert Carrie Fisher idősebb korában reklámokban is szerepelt, ráadásul nem is akármilyenekben.
A miniszterelnök volt biztonságpolitikai főtanácsadójához került a cég, amely többek közt az állami tévé és a TV2 reklámidejét is értékesíti.
A pálya melletti digitális reklámoknak erre veszélyére eddig talán nem is gondolt senki.