Kinek jó, ha kinyírják az áruházi reklámújságokat?
A fogyasztóknak – bár a kormány rájuk hivatkozik – nem jó. A gazdaságnak árt. A reklámpiacra káros. De ki nyerhet vele?
A fogyasztóknak – bár a kormány rájuk hivatkozik – nem jó. A gazdaságnak árt. A reklámpiacra káros. De ki nyerhet vele?
Álmaink állása lenne az élet, ami ennek a világjáró párnak megadatott: az Instagramnak hála, képenként legalább 1 millió forintot keresnek, és csak annyi a dolguk, hogy luxuskörülmények között fotózzanak.
Rasszista felhangja volt a szerencsétlenre sikeredett hirdetésnek.
Egyre többen figyelmeztetik az Univert, hogy 2017-ben nagyon nem jó ötlet szexista szlogenekkel eladni a majonézt.
Akkora volt a felháborodás, hogy a Pepsi vissza is vonta a reklámot.
Négy hónap alatt négy nagy szerződést kötött Rogán Antal minisztériuma a kormány hirdetéseiről.
A Sky Mobile meglátta a lehetőséget a "legszexibb színészek" listák állandó szereplőjében.
Arra kérték a vásárlókat, tervezzék meg a majonézes flakonok szlogenjeit. Nem volt nyerő ötlet, a reklámügynökség már visszakozna.
Hiába adtak be a múlt héten törvényjavaslatot a reklámadó szabályainak átírásáról, mégsem viszik a képviselők elé most.
A Manchester United és az angol válogatott egykori kiváló focistája visszavonulása óta is szem előtt van. Például divatcikkeket reklámoz, és továbbra is állandó szereplő a bulvármédiában. Ha bárhol megjelenik, akár személyesen, akár fotón vagy videón, abból jócskán van anyagi haszna.
Egy svéd megyei közlekedési vállalat olyan reklámmal rukkolt elő, amit a teslás Elon Musk is megirigyelne.
Az iparág még megmaradt nyereségét is elvinné a kiadók szerint, ha úgy változtatnák meg a reklámadó törvényét, ahogy a kormány tervezi.
Átírják az EU szabályait sértő reklámadótörvényt, de olyan részeket is benne hagynak, amelyekről már most lehet tudni, hogy Brüsszelben nem fog mindenkinek tetszeni.
És nemcsak hogy népszerűtlen szegény Kasszás Erzsi, de még hatástalan is.
A többek között a Story 4 csatornát is szolgáltató céget bírságolták meg.
Amellett, hogy a kormány a tervezett "multicsomaggal" a költségvetési bevételekre hajt, egy mozdulattal nagyjából megoldhatatlan helyzetbe is kényszerítené a régóta gyötört multiláncok egy részét. A nyilvánosan elérhető adatok alapján ugyanis egyik-másikuknak 16-43 százalékkal kellene növelnie alkalmazottai számát.
Ötezer marketingüzenet bombázza az átlagfogyasztót nap mint nap, de csak néhányra szeretne odafigyelni. Hiperreleváns, hasznos tartalom nélkül növekvő elutasítás vár a hirdetőkre.
A Magyar Reklámszövetség elutasítja és diszkriminatívnak tartja a napi fogyasztási cikkeket árusító üzletek reklámtevékenységének szabályozását.