Végre egy reklám, amelyben igazi szex van
Egy New York-i divatcég ragaszkodott a valósághoz.
Arra kérték a vásárlókat, tervezzék meg a majonézes flakonok szlogenjeit. Nem volt nyerő ötlet, a reklámügynökség már visszakozna.
Hiába adtak be a múlt héten törvényjavaslatot a reklámadó szabályainak átírásáról, mégsem viszik a képviselők elé most.
A Manchester United és az angol válogatott egykori kiváló focistája visszavonulása óta is szem előtt van. Például divatcikkeket reklámoz, és továbbra is állandó szereplő a bulvármédiában. Ha bárhol megjelenik, akár személyesen, akár fotón vagy videón, abból jócskán van anyagi haszna.
Egy svéd megyei közlekedési vállalat olyan reklámmal rukkolt elő, amit a teslás Elon Musk is megirigyelne.
És nemcsak hogy népszerűtlen szegény Kasszás Erzsi, de még hatástalan is.
Amellett, hogy a kormány a tervezett "multicsomaggal" a költségvetési bevételekre hajt, egy mozdulattal nagyjából megoldhatatlan helyzetbe is kényszerítené a régóta gyötört multiláncok egy részét. A nyilvánosan elérhető adatok alapján ugyanis egyik-másikuknak 16-43 százalékkal kellene növelnie alkalmazottai számát.
A Magyar Reklámszövetség elutasítja és diszkriminatívnak tartja a napi fogyasztási cikkeket árusító üzletek reklámtevékenységének szabályozását.