Kész, a Facebook felzabálja a reklámpiacot
Miközben a médiacégek szenvednek, 59 százalékkal nőtt a kék óriás reklámbevétele.
Miközben a médiacégek szenvednek, 59 százalékkal nőtt a kék óriás reklámbevétele.
Összenőtt, ami összetartozik: Rogán szomszédja a Jobbik szerint Rogánnak hasznot hozó letelepedési kötvényeket reklámozta, Szijjártó barátja pedig a Szijjártó által felügyelt Eximbanknak adott stratégiai tanácsokat.
A reklám lesz az új mozi? Ha a Burberry alapítójáról szóló, sztárokkal felvett videót nézzük, akkor ez nem is tűnik annyira távoli jövőképnek.
Ronaldinho luxusrepülővel érkezett Budapestre - adta hírül a Blikk.
Ha a legalább 1 millió követővel rendelkező hírességek egyetlen, reklámcélú képet kitesznek az Instagramra, kész vagyont utalnak a számlájukra. Soroljuk a váratlanul nagy összegeket.
Bár a korszerű technológiák valóban forradalmasították, a manapság oly felkapott marketingmódszer, a tartalommarketing ugyanazt célozza, mint dédapáink idején: nem eladni akar, hanem a lehetséges vevőknek segít vásárolni.
Bérelt helye van a neuromarketingnek a jövő meghatározó trendjeiről szóló jóslatokban, amióta az érzelmi hatást kutató irányzat elméletét a kilencvenes években az amerikai Harvard Egyetemen megalkották, majd az utóbbi években a vele foglalkozó cégek gyakorlati tapasztalattal is feltöltötték.
"Már voltunk itt" – olvasható azokon a plakátokon, amelyeken a korábbi South Park-részek a helyszínhez passzoló jeleneteit idézik fel a Fehér Háznál, a Trump Towernél, vagy épp a kanadai határnál.
Túl közel volt a sör az építkezésen használt gépekhez.
Lehet-e annál ötletesebben Los Angelesbe szóló repülőjegyet árulni manapság, mint ahogy a Norwegian Air Shuttle teszi?
Az ítélet nem jogerős, de az oszlopok most már mozdíthatatlanok.
Akár egy ijesztő sc-fi vagy horror előzeteséből is vehették volna a képeket és a hangokat az Apple rövid reklámfilmjéhez, amely az iPhone 7 érkezését harangozza be.
Egy anyuka csokival jutalmazza benne a lányát, hogy elmondja, kövérnek lenni rossz.
Forradalmian új, videóklipeket megszégyenítően pörgős és hatásos képsorokkal reklámozza a Kenzo új illatát Spike Jonze rendező. A főszereplő, akit félig mintha az ördög szállt volna meg, félig pedig pusztító robottá válik a klipben, a 21 éves Margaret Qualley, aki A hátrahagyottakból lehet ismerős. Az ő ragyogó mozgásáért is érdemes megnézni a Kenzo új hirdetését.
Szinte nincs olyan ember, aki ne szeretne hatni másokra. Van, aki csak a közvetlen környezetére, és jó néhányan vannak olyanok is, akik nagyobb tömegekre. Nem csoda, hiszen a befolyásolási képesség hatalmat jelent. Robert B. Cialdinit, a befolyásolás pszichológiájának szakértőjét skype-on kérdeztük.
Miközben a televíziózás egyre inkább a kikerülhető reklámok felé mozog, a Facebook hamarosan reklámokat szúr majd be legtévésebb funkciójába, a mostanában igen felkapott élő videókba. A videók készítői viszont pénzhez is juthatnak belőle.
Csak egy étkezés, nem verseny - mondja a bútoráruház.
Saját magának rúgott öngólt a német cég a legújabb E-osztály televíziós reklámjával.
Van a piacon egy csoki, amely csak harmadsorban csoki, bármilyen finom is. A byLove ugyanis elsősorban üzenet, másodsorban pedig ajándék. Olyannyira az, hogy sokan, akik kapják, fel sem bontják, hanem megőrzik szinte érintetlenül.