#reklám





 

"Soha ne próbálj meg rávenni semmire!"

Bár a korszerű technológiák valóban forradalmasították, a manapság oly felkapott marketingmódszer, a tartalommarketing ugyanazt célozza, mint dédapáink idején: nem eladni akar, hanem a lehetséges vevőknek segít vásárolni.

HVG Extra Business HVG Extra Business









Leesett az állunk Spike Jonze Kenzo-hirdetésétől – videó
 

Leesett az állunk Spike Jonze Kenzo-hirdetésétől – videó

Forradalmian új, videóklipeket megszégyenítően pörgős és hatásos képsorokkal reklámozza a Kenzo új illatát Spike Jonze rendező. A főszereplő, akit félig mintha az ördög szállt volna meg, félig pedig pusztító robottá válik a klipben, a 21 éves Margaret Qualley, aki A hátrahagyottakból lehet ismerős. Az ő ragyogó mozgásáért is érdemes megnézni a Kenzo új hirdetését.

hvg.hu hvg.hu