Videó: Ettől a kávétól kikészülnek a robotok
David Lynch kávéja csak embereknek való - a reklám szerint.
David Lynch kávéja csak embereknek való - a reklám szerint.
"Korrekt, de egy számjegyű" növekedés várható a hazai tévés reklámpiacon – közölte a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME). A szervezet vezetője szerint újfajta hirdetések jöhetnek a tévékben itthon és néhány év múlva a tévéreklám kifejezés is értelmét veszítheti.
A magyar Saatchi & Saatchi reklámügynökség ötlete alapján egy grúziai tévécsatornán fut az a nők elleni erőszakról szóló társadalmi célú kampány, amelyet a Kreatív Online most részben az Éden hotel című magyar műsor zaklatási botrányának apropóján tett közzé. Az ügynökség a kampányfilmmel kapcsolatban hozzátette, "a mi ötletünk volt, de itthon nem tudtuk megvalósítani".
A fiatalok szellemi és erkölcsi fejlődésére tekintettel elutasították egy meleg társkereső-oldal azon kérelmét, hogy a budapesti buszok oldalán hirdethessen. A BKK szerint ők nem szóltak bele a döntésbe.
Nagyot dobott a Carlsberg: olyan óriás plakáton hirdeti magát, amelyikből sört lehet csapolni – ingyen. A promóció Londonban volt elérhető a napokban, álltak is a sorok a poszter előtt.
Az üzenetük még az űrből is olvasható. Kétségkívül látványos, meg megható is.
Brad Pitt félmeztelenül tömi magába a chipset, a Breaking Bad sztárja végbélkenőcsöt népszerűsít, Leonardo DiCaprio pedig saját apja elől eszi meg a sajtot – minden színésznek el kell kezdenie valahol, most mutatunk nyolcat, akiknek érdekesebbnél érdekesebb reklámokkal indult a karrierjük.
A nők önismeretét, önbizalmát tesztelte a Dove a legújabb, "Válaszd a szépséget" kampányát bevezető akcióban, amelyben a nőknek maguknak kellett eldönteniük, hogy a szépeknek, vagy az átlagosoknak kijelölt ajtón mennek-e be egy épületbe.
Egy galambnak annyi köze van a pénzügyekhez, mint a skahoz, de ez nem nagyon zavart egy angliai bankot.
Egy német óragyártó reklámja frappánsan használja ki az okosórák térhódítását. Az üzenet rengeteg férfit meggyőzhet arról, hogy ne okosórát vegyen, hanem egy időtálló darabot viseljen.
Bár főleg angol nyelvű reklámokat szedtek össze, a többségük még nyelvtudás nélkül is döbbenetesen ciki.
Nem hazudtolta meg magát Ricky Gervais, a szókimondó angol színész-humorista. Olyan reklámot készített egy cégnek, amiben arról beszél, hogy mennyire nem akarta megcsinálni azt a reklámot - és ez is olyan vicces, mint egy tetszőleges Office-rész.
A látványos, úttörő klipjeiről híres OK Go zenekar egy kínai bútorgyártó cég hirdetésében bukkant fel.
A Geico's biztosító reklámjai pont azt a nézői szokást figurázzák ki, hogy pár másodperc után úgyis továbbkattintunk a videókat megelőző hirdetésekről.
Némi agytornát követel a nézőktől az új Skoda Fabia reklámja. Látszólag semmi komoly nem történik a hirdetésben, de a végén kiderül, hogy szó sincs erről. Érdemes figyelni, meglepő lesz az eredmény. A készítők azt próbálják bizonyítani, hogy az új autó dizájnja nagyon megfogja a tekintetet. Tulajdonképpen igazuk van.
A televíziós bevételek 50, az internetes hirdetések 47,3, a sajtópiac 34,6 milliárd forint körül alakultak; ez 10, illetve 20,9 százalékos növekedést, a print kiadványoknál viszont 3,22 százalékos csökkenést jelentett.
Hamarosan indul az m2 esti műsorsávja, a fiatal korosztályt megcélzó Petőfi TV. A első tévészpot alapján a köztévé szerint a mai fiatalok élete csak szelfikészítésből és belvárosi romkocsmák látogatásából áll.
A holland Bavaria söreinek népszerűsítésére meglepő klipekkel állt elő. Olyan kérdéseket feszegetnek a reklámokban, mint hogy hogyan lehetne sörözni könyök, pohár vagy éppen víz nélkül.
Ötéves csökkenés után tavaly újra emelkedtek a magyarországi televíziós reklámköltések – mondta a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) és az EY közös felmérésének eredményeit bemutató csütörtöki sajtótájékoztatóján Kovács Krisztián, a MEME elnöke.
Negyvenhárom millió forintra bírságolta meg a Spart a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), amely szerint a lánc tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott az 5000 Ft vásárlás után 500 Ft visszajár elnevezésű akciójának népszerűsítésekor.