#reklám


Megváltozhatnak a hazai tévéreklámok
 

Megváltozhatnak a hazai tévéreklámok

"Korrekt, de egy számjegyű" növekedés várható a hazai tévés reklámpiacon – közölte a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME). A szervezet vezetője szerint újfajta hirdetések jöhetnek a tévékben itthon és néhány év múlva a tévéreklám kifejezés is értelmét veszítheti.

MTI MTI

Éden hotel után: íme egy jó kampány a nők elleni erőszakról - videó
 

Éden hotel után: íme egy jó kampány a nők elleni erőszakról - videó

A magyar Saatchi & Saatchi reklámügynökség ötlete alapján egy grúziai tévécsatornán fut az a nők elleni erőszakról szóló társadalmi célú kampány, amelyet a Kreatív Online most részben az Éden hotel című magyar műsor zaklatási botrányának apropóján tett közzé. Az ügynökség a kampányfilmmel kapcsolatban hozzátette, "a mi ötletünk volt, de itthon nem tudtuk megvalósítani".

hvg.hu hvg.hu




Még a leghíresebb színészek is ciki reklámokban kezdték
 

Még a leghíresebb színészek is ciki reklámokban kezdték

Brad Pitt félmeztelenül tömi magába a chipset, a Breaking Bad sztárja végbélkenőcsöt népszerűsít, Leonardo DiCaprio pedig saját apja elől eszi meg a sajtot – minden színésznek el kell kezdenie valahol, most mutatunk nyolcat, akiknek érdekesebbnél érdekesebb reklámokkal indult a karrierjük.

hvg.hu hvg.hu








Észre se vesszük, úgy szívat meg bennünket az új Skoda-reklám – videó
 

Észre se vesszük, úgy szívat meg bennünket az új Skoda-reklám – videó

Némi agytornát követel a nézőktől az új Skoda Fabia reklámja. Látszólag semmi komoly nem történik a hirdetésben, de a végén kiderül, hogy szó sincs erről. Érdemes figyelni, meglepő lesz az eredmény. A készítők azt próbálják bizonyítani, hogy az új autó dizájnja nagyon megfogja a tekintetet. Tulajdonképpen igazuk van.

hvg.hu hvg.hu

Emelkedett a hazai reklámköltés
 

Emelkedett a hazai reklámköltés

A televíziós bevételek 50, az internetes hirdetések 47,3, a sajtópiac 34,6 milliárd forint körül alakultak; ez 10, illetve 20,9 százalékos növekedést, a print kiadványoknál viszont 3,22 százalékos csökkenést jelentett.

MTI MTI


Az utóbbi idők legviccesebb sörreklámja
 

Az utóbbi idők legviccesebb sörreklámja

A holland Bavaria söreinek népszerűsítésére meglepő klipekkel állt elő. Olyan kérdéseket feszegetnek a reklámokban, mint hogy hogyan lehetne sörözni könyök, pohár vagy éppen víz nélkül.

hvg.hu hvg.hu