Pusztító reklámmal büntet az Aldi – videó
Az Aldinál úgy fest, egyre furább módszerekkel igyekeznek bemutatni azt, hogy milyen olcsó is az áruházlánc és milyen magas a minőség. Most egy férfikórus énekelte meg mindezt.
Az Aldinál úgy fest, egyre furább módszerekkel igyekeznek bemutatni azt, hogy milyen olcsó is az áruházlánc és milyen magas a minőség. Most egy férfikórus énekelte meg mindezt.
A reklámok megrendelői 2014-ben átlagosan havi 28,4 millió forintot fizettek be, és 29 adózó nyújtott be ezzel kapcsolatos bevallást egy átlagos hónapban – tudta meg a Napi Gazdaság a Nemzeti Adó- és Vámhivataltól. A lap pénteki cikke szerint a reklámokat megrendelők így a tavalyi törtévben egyenként átlagosan havi egymillió forintot utaltak az adóhatóság számlájára.
Nem fogják elhinni, hogy mire apellál az Aldi új reklámjában. Az üzenet ennél már nem is lehetne egyszerűbb.
A Deloitte 100 milliárd fontnyi plusz értéket azonosított, elsősorban a média, kultúra és sport területén.
Az Operaház április 9-én bemutatott, a 2014/2015-ös évadot beharangozó – egyébként Cannes-ban is díjazott – imázsfilmje után elkészült a Zeneakadémia reklámfilmje is.
Talán sokan emlékeznek a német Edeka szupermarketlánc tavalyi videójára, melyben Friedreich Lichtenstein zenész és showman bizonygatta, hogy mennyire jó is a cég áruházaiban vásárolni. Most újra ő van a címszerepben, nem is akármilyen minőségben.
Új reklámot készített az Adidas a legendás Superstar modelljéhez, és a kisfilmben Beckham, Pharrell, Rita Ora és Damian Lillard osztja meg, mi az, ami pont nem tesz sztárrá valakit.
Az Apple karácsonyi időszakra időzített reklámjának sikerült elkapnia az ünnep lényegét. Nem kellett hozzá más, mint egy megható családi minitörténet, és egy-két, nem a néző arcába tolt Apple-eszköz.
A brit országos légi irányítási szolgálat reklámjából nem csak azt tudjuk meg, hogy milyen útvonalon utazik a Télapó, de azt is, hogy szenteste mit üzen neki a felesége.
Hollandiában nem bízzák a véletlenre a lakás eladást. Az egyik ingatlanközvetítő cég kisebb Disneylandet varázsolt az egyik meghirdetett lakásból. A lakásvásárlás még sohasem volt ennyire szórakoztató.
Egy Kickstarter-projekt révén a jövőben egy mozdulatunkba kerülhet, hogy ne lássuk az élő tévéadás reklámjait, és a kereskedelmi szünet idején is garantáltan jól szórakozzunk.
Bélgázait kontrollálni képtelen télapóval és ádáz kislányokkal támad egy meghökkentő brit reklám, amely egy viccnek látszó terméket, a Poo-pourri nevű természetes vécéillatosítót népszerűsíti. Vigyázat, altesti humor!
Jelentős változás előtt áll a TV2: már kiderült, hogy Simicska Lajos és üzlettársai nem akarják, de nem is tudják támogatni anyagilag a tévétársaságot, viszont a miniszterelnökkel jóban lévő Andy Vajna már házon belül van. Ugyanakkor az állami vállalatok és a kormány nyár óta igen bőkezű lett a társasággal, aminek viszont szintén Simicskáék ihatják meg a levét.
A karácsonyi vásárlási szezon első hírnöke, a mindenki által feszülten várt John Lewis-reklám már bejárta a világot, de ahogy azt sejtenei lehetett, hamar megérkeztek a hirdetés paródiái is. Az egyik legjobb Jon Harvey horrorverziója: ezek után a karácsony már sohasem lesz a régi.