#reklám



Ezután már Bajnai sem merne yolózni
 

Ezután már Bajnai sem merne yolózni

Csúnyán megcsúfolja új reklámjában a YOLO-életérzést egy palackgyártó cég, ami kegyelemdöfést ad az egyébként is divatjamúlt trendnek, pedig alig több mint egy éve, még Bajnai is így üzent Brüsszelnek.

hvg.hu hvg.hu


Tényleg minden karácsonyi reklámnak szirupban kell úsznia?
 

Tényleg minden karácsonyi reklámnak szirupban kell úsznia?

Már jó ideje műfaj a műfajon belül a karácsonyi reklámszpot, minden, magára valamit is adó világcég előállít ilyet. November elején a fél világ lerágja a körmét, vajon milyen filmmel jön ki például a John Lewis áruházlánc, aztán napokig lehet felitatni a könnyeket. A karácsonyi reklámszpotok legfőbb jellemzője a szirup, a giccs, az érzelgősség – mikor kevésbé, mikor túlcsordulva, idén inkább az utóbbival próbálkoztak a kreatívok. Vannak persze e trenddel szembemenő filmecskék is bőven, azok a szellemesebbek. Nézegessen karácsonyi (nemcsak) giccsfilmeket!

hvg.hu hvg.hu












Felmérés: látja a tévében, elhiszi, és már ugrik is a magyar
 

Felmérés: látja a tévében, elhiszi, és már ugrik is a magyar

A Nielsen 30 ezer fős kutatása szerint a magyarok 10 százalékponttal jobban bíznak a reklámokban, mint az átlag európai. Bár a kérdőívet kitöltő magyarok 45 százaléka állítja csak, hogy bízik a tévéreklámokban, 54 százalékukat ösztönözték cselekvésre a televíziós hirdetések.

MTI MTI