Durván nekiment a Mikulás-szezonnak ez a reklám
Nem kapta meg az ajándékot? Húzzon be egyet a nagyszakállúnak!
Nem kapta meg az ajándékot? Húzzon be egyet a nagyszakállúnak!
Kissé morbid karácsonyi reklámmal rukkolt elő a német EDEKA áruházlánc.
Csúnyán megcsúfolja új reklámjában a YOLO-életérzést egy palackgyártó cég, ami kegyelemdöfést ad az egyébként is divatjamúlt trendnek, pedig alig több mint egy éve, még Bajnai is így üzent Brüsszelnek.
A brit Sainsbury's áruházlánc sem sokáig tétlenkedett, és bedobta a korábbi John Lewis-reklám idei legnagyobb riválisát. A kisfilmben egy macska majdnem tönkreteszi egy család karácsonyát, de aztán nem marad el a happy end.
Már jó ideje műfaj a műfajon belül a karácsonyi reklámszpot, minden, magára valamit is adó világcég előállít ilyet. November elején a fél világ lerágja a körmét, vajon milyen filmmel jön ki például a John Lewis áruházlánc, aztán napokig lehet felitatni a könnyeket. A karácsonyi reklámszpotok legfőbb jellemzője a szirup, a giccs, az érzelgősség – mikor kevésbé, mikor túlcsordulva, idén inkább az utóbbival próbálkoztak a kreatívok. Vannak persze e trenddel szembemenő filmecskék is bőven, azok a szellemesebbek. Nézegessen karácsonyi (nemcsak) giccsfilmeket!
A megszokottnál kissé szentimentálisabbra sikeredett reklámszpottal indítja az angol John Lewis áruházlánc a karácsonyi kereskedelmi tébolyt Nagy-Britanniában. Mutatjuk, nézzék!
Freddy Fabris fényképész már régóta tisztelegni akart a reneszánsz festők művei előtt, és az ihlet éppen egy autószerelő műhelyben kapta el.
Csaknem 4,8 millió forintra bírságolta a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Telefonkönyv Magyarország Kft.-t a megtévesztő reklámjai miatt. A cég számlának látszó dokumentumokkal próbálta rávenni a vállalkozásokat, hogy jelenlenek meg az online telefonkönyvben.
A kanadai étteremben azzal próbálják elősegíteni a békés környezetet, hogy 5 dollár kedvezményt adnak azoknak, akinek gyermekei „jól viselkedtek” az asztalnál.
Egy tyúk kezeli az ausztrál gyorsétterem Twitter-fiókját, és bár a posztok értelmetlenek, az étterem népszerűsége megugrott.
A Sport és a Sport2 tévé túl hangos reklámblokkot sugároz, a Szent István Rádión pedig nem volt elég közéleti a tartalom és magyar a zene. Mindezért bírságokat osztott a Médiatanács.
A neves játékgyártó Zynga kitalálta, hogyan lakjon jól a kecske, miközben a káposzta is megmarad: olyan reklámozási módszert talált ki, amelynek a hirdetők és a felhasználók is örülhetnek.
Hogyan lehetséges, hogy kettő, azonos terméket népszerűsítő reklám közül az egyik 19-szer hatékonyabbnak bizonyul? Ha a betűtípusban vagy a grafikában keresi a különbség okát hideg nyomon jár.
Az Extra rágó legújabb reklámjához sorra érkeznek a meghatódott kommentárok. A videóban egy fiatal pár történetét követhetjük végig, de úgy, hogy abba tényleg kreatívan szőtték bele a rágó szerepét.
Bizony, sokkoló lehet arra ébredni, hogy nincs zuhanyzó vagy bár egy repülőn. Így járt Jennifer Aniston is, szerencsére csak álmában. Amikor felébredt, megnyugodott, mert rájött, hogy léteznek csilivili repülőgépek. Itt az Emirates légitársaság új reklámja.
Az elektromos autókat gyártó kaliforniai vállalat híres arról, hogy sosem költött fizetett hirdetésekre. Ennek ellenére időről időre felbukkan egy-egy látványos reklámfilm, amit lelkes rajongók készítenek olyan minőségben, hogy akár hivatalos hirdetésként is megállnák a helyüket.
A Nielsen 30 ezer fős kutatása szerint a magyarok 10 százalékponttal jobban bíznak a reklámokban, mint az átlag európai. Bár a kérdőívet kitöltő magyarok 45 százaléka állítja csak, hogy bízik a tévéreklámokban, 54 százalékukat ösztönözték cselekvésre a televíziós hirdetések.
Hétféle méretben alakíthatja csillagközivé otthonát: a Luna nevű holdlámpának ráadásul még sötét oldala sincsen.
Nagyon úgy fest, hogy megcsinálta az idei év reklámklipjét a Hennes & Mauritz. Aki megnézi a filmet, rohani fog a legközelebbi H&M-üzletbe, s ha már ott van, tuti, hogy vesz is valamit. És még Iggy Pop is felbukkan a filmben.
Több ezer kézzel rajzolt illusztrációból állítottak össze egy kétperces videót, amely bemutatja a japán márka rendkívül széles termékpalettáját.