James Bondot a sör menti meg a Spectre felvezető reklámjában
A filmekben bosszantó termékelhelyezés helyett a Spectre alkotói inkább rövid videókkal oldják meg az árukapcsolást. Daniel Craig ezúttal egy csinos vízisíző segítségére szorul.
A filmekben bosszantó termékelhelyezés helyett a Spectre alkotói inkább rövid videókkal oldják meg az árukapcsolást. Daniel Craig ezúttal egy csinos vízisíző segítségére szorul.
Nem csak a rááldozott pénzen múlik, hogy egy reklám vagy filmzene képes-e átütő sikerré válni. Azonban hazánkban még kevesen foglalkoznak tudatosan a megfelelő zenék kiválogatásával, pedig igazi sikersztori volt a Liza vagy a VAN zenéje is. Egy zenésznek pedig ma már nem hogy ciki, inkább egyenesen presztízs egy-egy jó helyre eladott dal.
Egy látszólag hétköznapi IKEA-vásárlást vettek videóra, első ránézésre nem is történik semmi különös, a pár hölgytagja turkál a termékek között, az egyre jobban unatkozó férfi meg hülye szóvicceket gyárt. Közben felsorolnak és megmutatnak több tucat IKEA-terméket.
Az üdítő- és sportital egy doboza jövőre repülhet, a hirdetés célközönsége azért még a Földön van.
Szlovákia imázsfilmjének magyar változatában meglepő módon nem egy profi reklámhang, hanem Nagy Feró sorolja a szomszédos ország szépségeit.
A "Kinder-rém" Angliában csak nagyon rövid ideig futott a tévében, mert hamar betiltották. Érthető is, mert ez a fél perc nem csak a gyerekekre, hanem a felnőttekre is a frászt hozza.
Mi történik, ha valaki leborotválja a szakállát, amit 14 évig hordott, és így szokta meg az egész családja? Egy izraeli borotvareklám ezt a témát járja körül. A főszereplő férfival simán elbeszélget másodpercekig saját apja, anélkül, hogy megismerné fiát. De hogy reagál a kislánya, a felesége?
Egy poszt, egy komment, egy keresés, egy sms, egy lájk sem ér meg annyit, hogy kockára tegyük érte az életünket - üzeni az AT&T társadalmi célú reklámja, amely művészi igénnyel, bár sokkolóan mutatja be, milyen kevésen múlik, hogy bekövetkezzen egy tragédia.
Látna valami furcsán szépet? A BMW kanadai marketingrészlege fogta az 560 lovas M5 szedánt és pár, szuperlassításban is kitűnő képeket adó kamerát.
A Radio Q videójában magyar nyelvleckével reklámozzák a Sziget fesztivált. Persze, hogy a gulyás is szóba kerül.
Fiatal kreatívok indulhattak az Europress és a Pride közös versenyén, feladatuk pozitív hangvételű hirdetés készítése volt a 20. budapeti melegfelvonulásra. Bemutatjuk az első három helyezettet.
Vasárnap ünnepli a világ az apák napját, a Dove pedig egy igazán megható videóval készült erre az alkalomra: összegyűjtött pár videót a netről, ahol férfiak tudják meg a legkülönböző módokon, hogy apák lesznek. Mindezzel persze a férfiaknak szóló termékeiket reklámozzák, de meg kell hagyni, stílusosan. Zsebkendőt előkészíteni, mi szóltunk!
Sci-fi, horror, dráma, romantikával fűszerezve egy pizzás dobozban. A négy feltéttel a pizzafutár Hongkongból érkezik.
Nagyot dobtak az Aldi kreatívjai, ez a hirdetés mindent visz. Semmi felől sem hagynak kétséget.
Nagyobb fordulatszámra kapcsolt a kormány menekültellenes kampánya: az óriásplakátok mellett megjelentek az első újsághirdetések is, amelyek már az EU-ra is lőnek.
Itt egy fullos reklámfilm. Mikor jön rá, hogy miről van szó? Nagyon közösségi, nagyon jövőbarát. Nézze!
A Napi Gazdaság szerint egy kormány-előterjesztés szerint újraszabályoznák a médiacégek és a reklámügynökségek viszonyát, megszüntetnék például a bónusznak nevezett jutalékot.
A versenyhivatal által kifogásolt 2014-es reklám azt üzente a fogyasztóknak, hogy a Pur Gold mosogatószer tisztítóhatása minden tekintetben jobb, mint a Jar Platinumé. Csakhogy ez nem volt teljesen igaz.
David Lynch kávéja csak embereknek való - a reklám szerint.