szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy meleg pár megható történetével igyekszik rávilágítani a Cheerios arra, hogy mindannyian emberek vagyunk, szeretünk kapcsolatokat teremteni. És persze vehetünk egy kis müzlit is.

Érzelmi marketing a javából, de igen hatásos a Cheerios új reklámja. André és Jonathan egy vakrandin találkozott egymással, és szerelem volt első látásra. Mindketten apák szerettek volna lenni, de mivel melegek, így úgy gondolták, hogy ez nem lesz lehetséges. Ugyanakkor mégis bejelentkeztek egy adoptáló ügynökséghez, ahonnan egy nap telefonhívás érkezett: találtak számukra egy kislányt.

A következő dolog már az volt, hogy szülők lettek és egy Raphaelle névre hallgató kisgyermekük volt, elmondásuk szerint ennél már nem is lehetnének boldogabbak.

A reklám minden bizonnyal nem akarja senkinek a világlátást megváltoztatni, hanem a már ezzel a látásmóddal – egy meleg pér adoptál egy kisgyermeket – szimpatizálókhoz szólnak, és ha már egyetértenek ezzel – a Cheerios szerint mindenki szeret kapcsolatokat építeni, összekapcsolódni –, akkor vehetnek egy kis müzlit is.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
A Godzilla vs. Kong a járványidőszak legsikeresebb filmje

A Godzilla vs. Kong a járványidőszak legsikeresebb filmje

Nézők előtt rendezik a Forma-1-es Monacói Nagydíjat

Nézők előtt rendezik a Forma-1-es Monacói Nagydíjat

A Belkin új telefontartója mindig arra fordítja az iPhone-t, amerre a használója van

A Belkin új telefontartója mindig arra fordítja az iPhone-t, amerre a használója van