#reklám

 

"Látta a tévében, megkapja karácsonyra"

Karácsony tájékán a gyermekcsatornák is megtelnek reklámokkal, a gyerek pedig azt szeretné a Jézuskától, amit két kedvenc rajzfilmje között látott. A törvények csak azt tiltják, hogy a reklámok közvetlenül szólítsanak fel egy adott termék megvásárlására, a szülők pedig gyakran a gyengébb ellenállás irányába mennek el, és engednek a nyavalygásnak. Kiskorúak tömegpszichózisa: rendben van így?

Nagy Gergő Nagy Gergő

Álommeló enyhe kockázatokkal
 

Álommeló enyhe kockázatokkal

Luxusutazás, bulizás, terméktesztelés - ezek a leghíresebb "magyar" álommunkák. De miért éri meg ez a cégeknek, és a jelöltek mit tudnak ebből profitálni a későbbiekben?

Bakos Dalma Bakos Dalma








Igazi pénz helyett fizessen Twitter-üzenettel!
 

Igazi pénz helyett fizessen Twitter-üzenettel!

Nemrég zárult a Kellog’s többnapos Twitter-fizetős kampánya, amelynek keretében állításuk szerint a vásárlók egy adott termékért a világon elsőként fizethettek egy előre meghatározott tartalmú Twitter üzenet kommunikálásával, ami 1 dollárt ért.

hvg.hu hvg.hu


A magyarok elszaladnak a hitelek elől
 

A magyarok elszaladnak a hitelek elől

A 2008-as válság átalakította a fogyasztók gondolkodását, pénzügyi szokásait is. Magyarországon a többség elzárkózik mindenféle hitelfelvételtől – derül ki a GfK Retail Banking Monitor (RBM) felméréséből.

hvg.hu hvg.hu