Kiáll a béna sofőrök mellett a Porsche – videó
A versenypilóták is csak egy irányba tudnak vezetni: előre.
A versenypilóták is csak egy irányba tudnak vezetni: előre.
Rasszizmus miatt az egyik választási reklám letiltását kéri Izraelben egy képviselőjelölt a választási reklámok sugárzásának első, keddi napja után - jelentette a közszolgálati rádió.
Ónos esős éjszaka, valahol Magyarországon. Szavak nélkül, mobillal lekapott kisdeddel. Posztmodern Betlehem.
Karácsony tájékán a gyermekcsatornák is megtelnek reklámokkal, a gyerek pedig azt szeretné a Jézuskától, amit két kedvenc rajzfilmje között látott. A törvények csak azt tiltják, hogy a reklámok közvetlenül szólítsanak fel egy adott termék megvásárlására, a szülők pedig gyakran a gyengébb ellenállás irányába mennek el, és engednek a nyavalygásnak. Kiskorúak tömegpszichózisa: rendben van így?
A Samsung néhány éven belül nemcsak az okosmobilos front, hanem a teljes mobilpiac első helyezettje lett. A dél-koreai elektronikai óriás telefonjai sem rosszak, de van azért még egy tényező, ami magyarázza a sikert.
Luxusutazás, bulizás, terméktesztelés - ezek a leghíresebb "magyar" álommunkák. De miért éri meg ez a cégeknek, és a jelöltek mit tudnak ebből profitálni a későbbiekben?
Röpke fél óra alatt tüntették el a hazai kreatívok, szövegírók, accountok és más válogatott reklámipari szakmunkások azt a sült malacot, amelyet a legpocsékabb hirdetések létrehozóinak rendezett gálán szolgáltak fel.
A Fidesz-közeli gazdasági holdudvar az állami hirdetések 80 százalékát vitte. Elemez a Kreatív Online.
Az Erste most futó tévés kampányából több vicces változat is készült, amiket a Young & Rubicam cég publikált a Youtube-on - írja a Kreatív.
A reklámot mindenki utálja, de mindenki megnézi. Szavazzon, de arra vigyázzon: ne a disznókat sértse meg. Ők tényleg nem tehetnek semmiről.
„Hozz még egy embert”, mondta 2002-ben a választási csaták idején a miniszterelnök. „Hozz még egy turistát”, mondja a szupermodell a 2012-es gázai háborúban.
Elkészült a téli Coca-Cola reklám, amelyet Budapesten forgattak.
Annyira megelégelte a telefonon keresztüli reklámokat egy férfi Nagy-Britanniában, hogy beperelte az egyik céget ideje pocsékolásáért: 1 percért 10 fontot követelt, és a bíróság meg is ítélte neki.
Az Oscar-díjas színésznő szempilláit a fotón digitálisan manipulálták, így nem lehetnek alkalmasak egy szempillaspirál reklámozására - határozott az ASA (Advertising Standarts Authority).
A Médiatanács bírságokat szabott ki a túl hangos tévéreklámok miatt. Az új médiatörvény már kifejezetten tiltja az ordító reklámokat, és a gyakorlat szankcionálását is lehetővé teszi.
Bár az utóbbi időben elképesztően sok reklámban tűnt fel Budapest, a Samsungéban nem csak a díszletet adja a magyar főváros.
A GVH megbírságolta a felszámolás alatt lévő Malévet egy régebbi reklámja miatt.
A tévének még mindig nagy ereje van. Mi sem bizonyítja ezt jobban, minthogy az 1 milliárdos felhasználói szám átlépése alkalmából tévéreklámot készített a Facebook.
Nemrég zárult a Kellog’s többnapos Twitter-fizetős kampánya, amelynek keretében állításuk szerint a vásárlók egy adott termékért a világon elsőként fizethettek egy előre meghatározott tartalmú Twitter üzenet kommunikálásával, ami 1 dollárt ért.
A svájci teniszcsillag, Roger Federer éppen Brazíiliában tartózkodik egy reklámkörúton az egyik főszponzorával. A túra alkalmával úgy gondolta, hogy kipróbálja, milyen is lehet brazil válogatottnak lenni.