#reklám




 

"Látta a tévében, megkapja karácsonyra"

Karácsony tájékán a gyermekcsatornák is megtelnek reklámokkal, a gyerek pedig azt szeretné a Jézuskától, amit két kedvenc rajzfilmje között látott. A törvények csak azt tiltják, hogy a reklámok közvetlenül szólítsanak fel egy adott termék megvásárlására, a szülők pedig gyakran a gyengébb ellenállás irányába mennek el, és engednek a nyavalygásnak. Kiskorúak tömegpszichózisa: rendben van így?

Nagy Gergő Nagy Gergő

A Samsung mobilok titka
 

A Samsung mobilok titka

A Samsung néhány éven belül nemcsak az okosmobilos front, hanem a teljes mobilpiac első helyezettje lett. A dél-koreai elektronikai óriás telefonjai sem rosszak, de van azért még egy tényező, ami magyarázza a sikert.

hvg.hu hvg.hu

Álommeló enyhe kockázatokkal
 

Álommeló enyhe kockázatokkal

Luxusutazás, bulizás, terméktesztelés - ezek a leghíresebb "magyar" álommunkák. De miért éri meg ez a cégeknek, és a jelöltek mit tudnak ebből profitálni a későbbiekben?

Bakos Dalma Bakos Dalma





Orbán szavaival kampányol Izrael
 

Orbán szavaival kampányol Izrael

„Hozz még egy embert”, mondta 2002-ben a választási csaták idején a miniszterelnök. „Hozz még egy turistát”, mondja a szupermodell a 2012-es gázai háborúban.

hvg.hu hvg.hu








Igazi pénz helyett fizessen Twitter-üzenettel!
 

Igazi pénz helyett fizessen Twitter-üzenettel!

Nemrég zárult a Kellog’s többnapos Twitter-fizetős kampánya, amelynek keretében állításuk szerint a vásárlók egy adott termékért a világon elsőként fizethettek egy előre meghatározott tartalmú Twitter üzenet kommunikálásával, ami 1 dollárt ért.

hvg.hu hvg.hu