A világ "legkeményebb" autósreklámja – videó
Amikor a Gangnam Style, a Klapka "Vámház körút 9." féle irányzattal egyesül. „GAZ GAZ Style” a refrén természetesen.
Amikor a Gangnam Style, a Klapka "Vámház körút 9." féle irányzattal egyesül. „GAZ GAZ Style” a refrén természetesen.
Visszavonta eddigi tervét a Fidesz: mégsem kell majd leszedni a közúti közlekedés megzavarására alkalmas hirdetőtáblákat - írta az Origo. A portál felidézte, hogy ez az a piac, ahol Simicska Lajosnak és Nyerges Zsoltnak jelentős érdekeltségei vannak.
Miközben évente milliárdos nyereségre tesznek szert a kormányváltás óta, a Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó hirdetési cégek a kisebb bevételt biztosító lehetőségeket sem hagyják ki. A hvg.hu gyűjtése alapján ezek 19 településsel kötöttek reklámgazdai szerződést, ami esetenként arra is felhatalmazza őket, hogy piaci vetélytársaiktól díjat szedjenek azért, hogy kint lehessenek a plakátjaik. Volt olyan város, ahol a Simicska-cégek egymással versenyezve indultak a koncesszióért.
A költségvetés helyzetét javítaná Orbán Viktor a reklámadóval, melynek szerepet szán kikerülésünkben a túlzottdeficit-eljárás alól. A kormányfő az adó paraméterezésétől függően könnyen hazavághatja a médiapiac egyes szereplőit, és Brüsszelre hivatkozva korltátozhatja a médiaszabadságot. A bejelentés legalább olyan fricska, mint a tranzakciós adó vagy a szektorális adók esetleges megemelése.
A YouTube-on a reklámok között csak a videójátékokról néznek többet, mint autókról, igaz a legnépszerűbbek nem is a hagyományos reklámspotok, inkább az olyan vírusvideók, mint amikor két generációs Mr. Spock versenyzik, vagy amikor fekete-fehér rapparódiában szórják a szülők a „mother-fathereket”, esetleg amikor Cherlie Sheen tengerparton vezeti a Fiat 500-asát.
Kihirdette a perui elnök helyi idő szerint csütörtökön azt a sokat vitatott törvényt, amely többek között korlátozza a magas cukor- és zsírtartalmú ételek reklámozását.
A leghatásosabb reklám a valóság demonstrálása – ezt az utat követte az Orphea 4D rovarriasztó spray gyártója, amikor az alábbi – igen hatásos óriásplakátot elkészítette.
A médiatanács 300 ezer forintra büntette az RTL Klub-ot, mert egy műsorában úgy mutatott be egy cukrászdát, hogy az reklámnak minősült.
Folytatódott sajtó reklámbevételeinek csökkenése, az internet kivételével a média összes szegmense kevesebb bevételhez jutott, a webes újságok viszont csaknem 20 százalékkal több bevételre tettek szert.
Betiltaná a közpénzből fizetett állami kommunikációt az LMP. Schiffer András törvényjavaslatával korlátozná az adófizetői pénzből finanszírozott állami propagandát.
Az MSZP szóvivője szerint szabályszerűen jártak el, amikor a párt Magyarország ma címmel bemutatott filmjében felhasználták az RTL Klub Híradójának részleteit.
Újabb cseles hirdetőnek dőlnek be a Facebookon sokan, akik elhiszik, hogy valaki talált egy pénztárcát 75 ezer forinttal.
Vizsgálatot indít a gyászjelentésként megjelent, de valójában egy autós kiegészítőt kínáló direkt marketing levél miatt a Magyar Reklámszövetség (MRSZ).
Gyászjelentéssel indít az a spam, amelyben a végére kiderül, hogy egy féláron kínált autós kiegészítőt szeretnének eladni a címzettnek.
Fonyó Károly cége megvásárolta az I. M. G.-től a helyi rádióadók reklámidejének értékesítésével foglalkozó Adversium Kft.-t. A cég egyik vezetőjévé a Class FM korábbi igazgatóját nevezték ki.
Burkolt reklámozás miatt közel kétmillió forintra büntette a TV2-t a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa - közölte a tanács szóvivői irodája pénteken az MTI-vel.
Betiltották Nagy-Britanniában a Chanel legújabb reklámfilmjét, amelyben Keira Knightley színésznő levetkőzik. A klipet nem lehet gyerekeknek szóló műsorok idején vetíteni.
Megtiltották Kínában a luxuscikkek ajándékozására ösztönző rádió- és tv-reklámokat, mindeközben a pazarló, hivalkodó életmód elleni kampány következményeként a drága szállodáknak és éttermeknek jelentősen visszaesett a forgalma - derült ki csütörtöki kínai médiajelentésekből.
A múlt év végén folytatódott a kedvező tendencia a hazai online és mobil hirdetési piacon. Az IAB NORI mutatóban szereplő vállalkozások 10 százalékot meghaladó növekedést értek el az egy évvel korábbihoz képest 2012. utolsó negyedévében.
Első helyezett lett a cannes-i MIDEM zenei fesztiválon Yonderboi és a Vodafone Hangtérkép-kampánya - számolt be a Kreatív.