#reklám

Városról városra terjeszkednek Simicska milliárdos reklámcégei
 

Városról városra terjeszkednek Simicska milliárdos reklámcégei

Miközben évente milliárdos nyereségre tesznek szert a kormányváltás óta, a Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó hirdetési cégek a kisebb bevételt biztosító lehetőségeket sem hagyják ki. A hvg.hu gyűjtése alapján ezek 19 településsel kötöttek reklámgazdai szerződést, ami esetenként arra is felhatalmazza őket, hogy piaci vetélytársaiktól díjat szedjenek azért, hogy kint lehessenek a plakátjaik. Volt olyan város, ahol a Simicska-cégek egymással versenyezve indultak a koncesszióért.

M. László Ferenc M. László Ferenc

Orbán padlóra küldheti a sajtót a reklámadóval
 

Orbán padlóra küldheti a sajtót a reklámadóval

A költségvetés helyzetét javítaná Orbán Viktor a reklámadóval, melynek szerepet szán kikerülésünkben a túlzottdeficit-eljárás alól. A kormányfő az adó paraméterezésétől függően könnyen hazavághatja a médiapiac egyes szereplőit, és Brüsszelre hivatkozva korltátozhatja a médiaszabadságot. A bejelentés legalább olyan fricska, mint a tranzakciós adó vagy a szektorális adók esetleges megemelése.

Bogár Zsolt - Nagy Gergő Bogár Zsolt - Nagy Gergő

Már most tudni, mi lesz a nyár slágere - megvette egy autógyár
 

Már most tudni, mi lesz a nyár slágere - megvette egy autógyár

A YouTube-on a reklámok között csak a videójátékokról néznek többet, mint autókról, igaz a legnépszerűbbek nem is a hagyományos reklámspotok, inkább az olyan vírusvideók, mint amikor két generációs Mr. Spock versenyzik, vagy amikor fekete-fehér rapparódiában szórják a szülők a „mother-fathereket”, esetleg amikor Cherlie Sheen tengerparton vezeti a Fiat 500-asát.

hvg.hu hvg.hu

Lecsapnak a csokira Peruban
 

Lecsapnak a csokira Peruban

Kihirdette a perui elnök helyi idő szerint csütörtökön azt a sokat vitatott törvényt, amely többek között korlátozza a magas cukor- és zsírtartalmú ételek reklámozását.

MTI MTI

Nagyon komoly bajban a sajtó
 

Nagyon komoly bajban a sajtó

Folytatódott sajtó reklámbevételeinek csökkenése, az internet kivételével a média összes szegmense kevesebb bevételhez jutott, a webes újságok viszont csaknem 20 százalékkal több bevételre tettek szert.

hvg.hu hvg.hu



Egyre izmosabb az online reklámpiac
 

Egyre izmosabb az online reklámpiac

A múlt év végén folytatódott a kedvező tendencia a hazai online és mobil hirdetési piacon. Az IAB NORI mutatóban szereplő vállalkozások 10 százalékot meghaladó növekedést értek el az egy évvel korábbihoz képest 2012. utolsó negyedévében.

unknown unknown