George Clooney 35 millió dollárt kereshetett volna egyetlen napi munkával, de nemet mondott rá
Egy légitársaság kereste meg a világhírű színészt, de nem vállalta.
Egy légitársaság kereste meg a világhírű színészt, de nem vállalta.
A házelnök szerint „mindennek van határa, csak az aljasságnak és az abszurditásnak nincs”.
Nem szeretjük, ha lódít, ha irritálóan tolakodó, ha harsány és ha unásig ismétlődik egy internetes reklám. Szeretjük viszont a jó reklámzenét, a humort, a szép képeket és ha frappáns a sztori. Ha pedig egy online reklám szerethető, hatására többet is vásárolunk, kiváltképp a nők – derül ki a DisplayNOW hirdetési webshop reprezentatív kutatásából.
A meghitt reklám egy nagypapa és unokája találkozásáról szól. Szem nem marad szárazon.
Magánbeszélgetések figyelése nélkül is többet tud az emberekről a Facebook, mint amennyit ildomos lenne.
Az elmúlt hétvégén mintegy 155 millió forintnyi kriptovalutát loptak el azok a bűnözők, akik a Google rendszerében hirdették a kamu weboldalaikat.
Ki mondta, hogy egy idegen nem kedvelheti az ünnepi hagyományokat?
A Google, a Westel, a Guinness vagy akár a brit posta is próbálkozott látványos névváltoztatással – nem mindig sikeresen.
Fura szpottal népszerűsíti egy menhely a kutyaörökbefogadást.
Európában ősszel csak a német pártok fordítottak több pénzt kampányfilmjeikre, mint az ellenzéki előválasztásban közvetlenül nem is érdekelt Fidesz. A számok elemzéséből az is kiderül: a Momentum többet áldozott Márki-Zay Péter kampányára, mint a jelölt politikai hátországa.
A volt reklámszakember korábban politikai marketinggel is foglalkozott, ám most nem pazarolja idejét olyan aktualitásokra, mint az utcákon látható óriásplakátok. Első nagyjátékfilmje, az Eltörölni Frankot a Kádár-rendszer sötét módszereiről beszél. HVG-portré.
Ha az ellenzéknek szándékában áll, hogy az állam és a televíziós reklámok viszonyában is az ellenkezőjét tegye annak, amit a jelenlegi, "idiótaképző kormány" tesz, akkor ezt sürgősen jeleznie kellene. Vélemény.
A heavy metal egyik legnagyobb alakja, Rob Halford hetvenéves koráig várt, hogy igent mondjon egy reklámfelkérésre.
A tériszonyosok talán inkább ne kattintsanak.
Az esélyegyenlőségi miniszter is megszólalt, a cég visszakozott és elnézést kért.
A svéd áruházlánc a legjobb hivatkozási pont Mallorcán.
A Google keresője és a YouTube-on megjelenő hirdetések is óriási lökést adtak a Google 2021 második negyedévi bevételeinek.
Sokak szerint a kampány azokat sokkolja, akiket nem kéne.
"Mindig emlékezni fogunk, hogy a család az család" - áll a Barátok Közttől búcsúzó plakáton, amelyen a sorozat két férfi karakterének esküvői fotója volt látható.
A nemzeti konzultációk önmagukban nem is lennének annyira drágák, de a reklámozásukra akármennyi pénzt el lehet költeni. A rosszul álcázott kampányoláson túl kevés hasznot hozó konzultációk kérdéseivel együtt a plakátok is egyre durvábbak lettek az évek során.