Hivatalos: jönnek a reklámok a Netflixre, cserébe olcsóbb lesz
Olcsóbb előfizetési opciót kínál majd a Netflix azoknak a felhasználóknak, akik cserébe hajlandók úgy netflixezni, mint tévézni: reklámmegszakításokkal.
Olcsóbb előfizetési opciót kínál majd a Netflix azoknak a felhasználóknak, akik cserébe hajlandók úgy netflixezni, mint tévézni: reklámmegszakításokkal.
Az Egyesült Államokban is elindítja a sokak számára nagyon különös szolgáltatását a Glance.
A harminc másodperces tévészpotban két férfi bolyong egy erdőben, majd egymásra találnak, és megfogják egymás kezét.
A digitális marketing és hirdetési ökoszisztéma európai szervezete, az IAB jóváhagyta a Huawei Ads akkreditációját, így a kínai technológiai vállalat hirdetési rendszere is bekerült az Európában elismert hozzájárulás-kezelési platformok (Consent Management Platform – CMP) közé.
Az Initiative többek között a LEGO és a Porsche Hungária médiavásárlásaiért felel. A cég szerint helyt állnak minden vállalt kötelezettségükért, fizetnek a munkavállalóknak is.
A Reklámszövetség egyeztetne a kormánnyal.
Egymás után húzzák le a rolót kormányközeli újság- és tévés szerkesztőségek, tanúbizonyságát adva, hogy már korábban sem a piaci igény indokolta a létezésüket.
A gyermekvédelminek nevezett referendum mind a négy kérdésben érvénytelen lett, a Miniszterelnökség azonban gigantikus reklámkampánnyal tolta meg.
A közgyűlés szerdai döntésének értelmében csak az önkormányzat engedélyével kerülhetnek ki ilyen reklámok, azok is legfeljebb 9 négyzetméteren.
Nem látni, mi van a hűtők polcain, hanem a hűtőajtón futó reklámokat kell nézni.
A fideszes képviselő odament a kivetítőhöz, és kihúzta a tápkábelt. Azt mondta, polgári engedetlenségből cselekedett.
Zseniális kamu toborzóvideó foglalja össze, milyen problémákkal kell szembenéznie nap mint nap a pedagógusoknak.
Az alkalmazások kutakodó szemeinek lezárása jól jöhet a magánéletüket féltő felhasználóknak, annál kevésbé a reklámokból élőknek. Miután a Google is keményen benne van a reklámágazatban, kicsit a kecske-káposzta esetére hajazó módon képzeli az alkalmazáskövetés átláthatóvá tételét.
Az ellenzéki miniszterelnök-jelölt Facebookon már több mint 90 millió forintot költött el, ezzel hamarosan beérheti Dobrev Klárát és Karácsony Gergelyt is.
Az ellenzéki összefogás pártjai eddig szinte csak egymás legyőzésére vásároltak hirdetéseket, az előválasztás óta Márki-Zay Pétert magára hagyták. A közösségi médiában 82 százalékos fölényben van a Fidesz, és Gattyán György is többet költött az Országgyűlés összetételéről szóló versenyben, mint az ellenzék.
A politikai reklámokat a közmédia adja le.
Gődény Györggyel reklámozta a Nutriversum Kft. az étrend-kiegészítőit, pedig ez tilos. Jelentős bírságot szabott ki rájuk a GVH.
A Hungaroplakát - a piaci hírek szerint - legalábbis nem lesz ellenséges a kormányváltásra készülő pártokkal.
A fertőtlenítők hatékonyságát csak baktériumokra tudták igazolni, ráadásul probléma volt azzal is, ahogyan a termékeket a Heim Pál Gyermekkórház logójával és ajánlásával népszerűsítették.
Szalay-Bobrovniczky Kristóf résztulajdonosa a Honeycomb Hungary Kft.-nek, amin keresztül az RTL Klub is kapja a hirdetéseit.