A közmédia 20 milliárd forint nyerességgel zárta 2020-at
Várhatóan a 2021-es év is szép lesz a minden eddiginél magasabb költségvetéssel dolgozó MTVA-nak.
Várhatóan a 2021-es év is szép lesz a minden eddiginél magasabb költségvetéssel dolgozó MTVA-nak.
Az utóbbi két hónap statisztikái alapján az öt legdrágább hirdetés mindegyike a Gyurcsány Show volt.
Az Egyesült Királyságban sok az elhízott gyermek, ezért a szigorítás.
A világsztár sportolóknál erősödés figyelhető meg az utóbbi időben, hiszen a közösségi médián keresztül direktebb kapcsolatot tudnak kiépíteni rajongóikkal: egyre kevésbé érvényesülnek a korábbi szűrők, már nem feltétlenül csapatuk, szövetségük vagy szponzoraik meghatározta kereteken belül tudnak megnyilvánulni.
A legnagyobb közösségi oldal egy instagramos reklámban szerette volna felhasználni a Pink Floyd egyik népszerű dalát, de olyan választ kaptak, amire egyáltalán nem számítottak.
A New Land Mediának annyi bevétele és nyeresége volt tavaly, mint az összes többi Top 10-es ügynökségnek együtt – derül ki a Kreatív összesítéséből.
Egy brit nő több mint 10 éves sirályfotója annyira megtetszett a Google-nek, hogy azonnal pénzt adott érte. A felvételt még egy hónapokig tartó reklámkampányhoz is felhasználják.
A fél perces videóban arról beszélnek, milyen rossz volt Gyurcsány alatt Magyarország, de egy kis hiba becsúszott.
Nem tudta igazolni a gyártó és a forgalmazó, hogy tényleg megállítja teljesen a hajhullást a sampon.
Újra adásba került egy reklám, amelyhez a színész hangját használták. Az ATV elismerte, hogy kegyeletsértő volt.
Nem volt sok más lehetőségünk, ezt kellett választani, mégis szerettük: a Fabulon évtizedekig meghatározó szereplője volt a hazai kozmetikai piacnak. Miért lett annyira népszerű a most éppen ötvenéves márka, hogy – igaz, nem a hajdani választékkal – máig kaphatóak a termékei?
A termékelhelyezés után megjelent a termékáthelyezés is. Mesterséges intelligencia segítségével feltűnés nélkül ki lehet cserélni a filmekben, videóklipekben megbújó termékeket.
Az iPhone-okon és iPadeken a múlt hét óta elérhető rendszerfrissítéssel oda szúrt az Apple, ahol sokaknak a legjobban fáj. A hipertargetált reklámokból élő cégek, mint amilyen például a Facebook vagy a Google, kénytelenek lesznek újragondolni stratégiájukat.
A két napig élt szakadár liga kiagyalói csak ittasak lehettek a cég szerint.
A város polgármestere hecckampánnyal vádolta az ellenzéket, a hirdetést azóta már levették.
A Spotify mobilos alkalmazását a jövőben hangvezérléssel is elindíthatjuk. Az új funkció több adatvédelmi kérdést is felvet, amelyeket a cég igyekezett megválaszolni.
A terméket a benne található bodorrózsa-kivonat miatt hirdették vírusölőnek, de nincs ilyen tulajdonsága. Nem ez volt az egyetlen gond a két Viro Stop spray-vel.
Ehhez persze az kellett, hogy egy Levi’s-reklám kapja fel.
Tíz évig győzködték, mire végre hajlandó volt szerepelni egy tévéreklámban. De a Jeepnek pár nap után törölnie kellett a hirdetést.
A Super Bowlon mutatták be Tim Burton harminc éves klasszikusa, az Ollókezű Edward folytatását, persze egy reklám formájában. Ollókezekkel ugyanis csak önvezető autót lehet vezetni.