#repülés








„Amikor találkoznak a szembelévő féllel, akkor mindenki megmutatja, hogy mi van a hasa alatt”
 

„Amikor találkoznak a szembelévő féllel, akkor mindenki megmutatja, hogy mi van a hasa alatt”

A magyar Gripenek fogták el azt a gépet Litvánia légterében, amelyen a hvg.hu fotósa, Veres Viktor ült. A magyar újságírókkal teli Airbust persze éppen azért küldték a magasba, hogy ezen a gépen demonstrálják, hogyan látják el a magyar légierő gépei a balti légvédelmi misszióban rájuk osztott feladatot. Nézze meg a gyakorlat során készített páratlan felvételeket!






Óriási átalakításba kezd az Emirates: 120 repülőjét szedi darabokra, látványos újítás lesz az utaskabinokban
 

Óriási átalakításba kezd az Emirates: 120 repülőjét szedi darabokra, látványos újítás lesz az utaskabinokban

Százhúsz repülőgépének utasterét alakítja át az Emirates a mintegy 800 milliárd forintos fejlesztési programja részeként. A légitársaság bejelentése szerint a munkálatok novemberben kezdődnek, és a tervek szerint 2025-ig zajlanak majd. Egy gép belső átalakítása átlagosan 16 napig tart. Beépítik az új, Prémium Turistaosztály székeit, és teljesen megújítják a Business és First Class utaskabinjait is.

hvg.hu hvg.hu






Hogy jut eszébe bárkinek légitársaságot indítani idehaza válság idején? – interjú az Aeroexpress alapítójával
 

Hogy jut eszébe bárkinek légitársaságot indítani idehaza válság idején? – interjú az Aeroexpress alapítójával

Két és fél éve dolgoznak rajta, szeptember ötödikével azonban elrajtolt egy új magyar légitársaság, az Aeroexpress Regional. Gépeik az október végéig tartó tesztidőszakban Budapestet és Debrecent kötik össze Marosvásárhellyel és Kolozsvárral. Nem akarnak a nagy fapadosokkal versenyezni, egy teljesen új szegmenst céloztak be, és nagyon számítanak az államra is, hiszen felfogásuk szerint közszolgáltatást nyújtanak. Miért alapítanak a világválság kezdetén légitársaságot? Mi jön a kéthónapos tesztidőszak után? Miért pont egy karmester-orgonista csinálja meg mindezt? Interjúnk Somogyi-Tóth Dániellel.