Ezerszámra jöttek az autóroncsok Amerikából – lebukott egy maffiacsoport, aminek magyar szála is van
Több mint 16 ezer autót adtak el sérülésmentesként Európában.
Több mint 16 ezer autót adtak el sérülésmentesként Európában.
Március óta regisztrálhatják magukat a Mol hulladékgazdálkodásért felelős koncessziós cégénél az autóbontók, és bár a nagyvállalat szerint a partnereik száma egyre növekszik, lakossági oldalról leginkább az tapasztalható, hogy alig lehet megszabadulni a használt autóktól.
Nem éri meg visszavásárolni az autóbontóknak a MOHU-tól a roncsokat, amikből előtte kimazsolázták a jó pénzért eladható alkatrészeket. Ráadásul alacsony árakat szabtak a bontási tevékenységre is.
Igényli a törődést, ahogy mondani szokás.
A magyarnál is katasztrofálisabb állapotú romániai autópark megújítására 56 milliárd forintos roncsautó programot indít az állam és akár 4,6 millió forintnak megfelelő összeggel – sőt, "ökobónusszal" – segíti a magánszemélyeknek új, környezetkímélőbb autó vásárlását.
Nagy mennyiségben bontották az autókat illegálisan.
Az amerikai rendszámos autó csaknem másfél éve rostokol a fizetős parkolóövezetben. A fővárosi cég cikkünk megjelenése után közölte: hamarosan eltűnik onnan.
A Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete (MGE) attól tart, hogy a Németországban kitiltott dízelek ide vándorolnak majd.
Szokatlan módon változtatnák meg az autócsere-program feltételeit.
A Hyundaiból nem sok maradt, de a hölgy szerencsére túlélte a komoly fővárosi balesetet.
Két év alatt 13,4-ről 13,9 évre nőtt a forgalomban lévő személyautók átlagéletkora Magyarországon.
Az elszállított gépjárművek őrzött telephelyre kerülnek, erről a tulajdonos kap egy értesítést, majd ha arra sem reagál, még egyet. Hat hónap után értékesíthetők a gépjárművek. Ha nem jelentkezik vásárló, regisztrált hulladékbontóknál megsemmisítik az autókat.
Csaknem négyszáz roncsautót talált a Fővárosi Önkormányzati Rendészeti Igazgatóság (FÖRI) szeptemberben Budapesten, amelyek elszállítását már megkezdték, ezzel parkolóhelyeket szabadítanak fel - közölte a FÖRI sajtószolgálata hétfőn.
Úgy fest, annak ellenére is marad a használtautó-behozatal szabályozása, hogy az mind környezetvédelmi, mind a járműpark átlagos életkora szempontjából káros. Jelentősen nő a behozott öreg autók száma és életkora is.
Nincs irgalom a városi parkolókban tartott romos állapotú autóknak Oroszországban – derült ki a világhálóra néhány nappal ezelőtt felkerült videóból.
Nálunk legtöbbször azért trélerre rakják a rossz helyen parkolókat, vagy elhagyott roncsokat.
Kötelező lesz a gyártóknak jövő évtől visszavenni a roncsnak nyilvánított autókat.
Indokolatlannak és helytelennek tartják a romániai zöld szervezetek, hogy a bukaresti kormány kiegészítette a roncsautó-programra szánt keretet. Szerintük a program inkább az autóeladást és a termelést támogatja, mintsem a környezet védelmét.
Megkezdődött az idei roncsautóprogram Romániában. Szerdától a roncstelepekre leadott, tíz évnél öregebb autókért 3800 lejes értékjegyeket kapnak a tulajdonosok, ha részt vesznek a programban. Az értékjegyeket új autók vásárlásához lehet felhasználni, egy autó megvételénél legfeljebb hármat - mondta Borbély László környezetvédelmi és erdészeti miniszter.
Egyre több idősebb, már gyengébb műszaki állapotban lévő jármű fut a magyar utakon, a Használtautó.hu internetes szakportál adatai szerint négy esztendő alatt két évvel emelkedett a meghirdetett autók átlagéletkora.