3,6 másodperc alatt 0-ról 100-ra, ezt tudja a legújabb Audi RS3
A sportkompakt 5 hengeres turbómotorjában találtak még 60 eddig szunnyadó lóerőt.
A sportkompakt 5 hengeres turbómotorjában találtak még 60 eddig szunnyadó lóerőt.
A magas fordulatszámú szívómotorhoz nem nyúltak hozzá a fejlesztők, emiatt azonban vélhetően kevesen ejtenek könnyeket.
Ebből a gyönyörű olasz sportkocsiból még a gyakorinak nagy jó indulattal sem nevezhető F40-nél is sokkal kevesebb példány készült.
A látványos külsejű újdonság messze 4 másodperc alatt tudja le a 0–100-as gyorsulást.
A látványos megjelenésű Ford eddig nagyon kevés kilométert hagyott maga mögött.
Az új C63 600 lóerő körüli motorja a korábbinál néggyel kevesebb hengerrel rendelkezik.
A bőven 700 lóerő feletti újdonságból alig több mint ötven darabot fognak gyártani.
A fémről vászontetőre váltott roadster közel 600 lóerős csúcsváltozatának alaposan megkérik az árát.
A stílusos sportkupé biturbó V8-as erőforrásában találtak még néhány eddig szunnyadó lóerőt.
A sportos brit márka még sosem készített ennyire erős Vantage-t.
A színtiszta vezetési élményt ezúttal automata váltó és turbófeltöltő sem befolyásolja.
A hangtalan suhanástól kezdve a normál közúti poroszkoláson át egészen a versenypályás üvöltő száguldásig. Az akár zöld rendszámozható legújabb Ferrari egy nagyon picit megmenti a világot, miközben kaján vigyorral az arcán pusztítja a táltosbenzint és a finom gumikat.
Ezzel a nyitható tetejű bajor sportkocsival igazi élmény lehet levadászni a kanyarokat.
Garantáltan ritkán jön szembe az utakon ilyen olasz sportkocsi, melyre mostanság nemcsak a vezetési élmény miatt, hanem akár befektetési szándékból is érdemes lehet lecsapni.
A Mercedes 190 E 2.5-16 Evolution II ára mostanság rakétaként tart az ég felé.
„We Are M” – hirdeti majd az év során a sportautórészleg.
A Mercedes-AMG GT 1111 lóerős korábbi változata után most egy visszafogottabb tuningkivitel érkezett.
Ezúttal hatványozottan igaz a mondás, miszerint kicsi a bors, de erős.