Szinte új autóként keresi gazdáját egy sebességrekorder, 29 éves Jaguar
Ezzel a 90-es évekbeli szupersportkocsival nem jelent különösebb nehézséget bőven 300 km/h felett száguldani.
Ezzel a 90-es évekbeli szupersportkocsival nem jelent különösebb nehézséget bőven 300 km/h felett száguldani.
A V8-as szívómotoros restomod Porschénak alaposan megkérik az árát.
Az M2 után érkező sportos bajor modellek hajtásában már minden esetben lesz valamilyen elektromos technika.
Az újdonság kőkemény másodpercekkel veri a Nordschleifén a már amúgy sem lassú 911 GT3-at.
A kékvérű brit márka újdonságai abszolút nem a politikai korrektségről szólnak.
Napjaink hatalmas és nehéz új személyautói sok mindenről szólnak, csak éppen a vezetési élményről nem. A Toyota újdonsága azonban pontosan ez utóbbira fókuszál, ennek jegyében pedig alacsony, könnyű, és ezek miatt nem is kell faragatlanul erősnek lennie.
A bottropi különítmény természetesen kapásból a legerősebb Taycant vette kezelésbe.
Ha valaki egy igazán különleges Alpine-ra szeretne szert tenni, annak most gyorsan kell cselekednie.
A 381 lóerős új alapmodell indulóára valamivel 40 millió forint felett alakul.
Új tulajdonosra vár egy az elmúlt 34 évben lényegében alig használt remek Porsche 959-es.
Aki egy eredeti szalonállapotú harmadik generációs Corvette-re vágyik, annak most itt a talán soha vissza nem térő lehetőség.
Vázoljuk, hogy mennyibe kerül itthon a japán gyártó harmadik GR modellje.
Két bajor sportkocsi azokból az időkből, amikor még messze nem a digitális hókusz-pókusz és a CO2 minimalizálás, hanem a színtiszta vezetési élmény, és nem mellesleg a gyönyörű külső volt fókuszban. Teszten az M5 motoros szuperritka Z8 és az igazi időgép, karbis 3.0 CS.
A most állítólag eladósorba került különleges stuttgarti sportkocsi 1956-ban látta meg a napvilágot.
Az idei Balatonfüred Concours d'Elegance egyik pulzusunkat leginkább megemelő autója ez a kiváló egészségi állapotnak örvendő régi zöld M5-ös.
Már nem kell sokat várnunk a 630 lóerős MC20 Spider hivatalos leleplezésére.
A szupererős kompresszoros V8-as motorral szerelt amerikai izomautók terelgetése igényel némi vezetési tapasztalatot.
Már nem kell sokat várnunk a minden korábbinál gyorsabb Civic hivatalos leleplezésére.
Érkezőben a már amúgy sem éppen gyenge vagy unalmas M240i nagytestvére.
Alapvetően nem túl izgalmas alkatrész egy kipufogó, azonban ezúttal olyan munkát végeztek az alkotók, hogy sok autórajongó vélhetően nemcsak a kocsijába, hanem a nappalijába is elfogadná ezt a példányt.