Az új Nissan Z Nismo kimaxolja az élményautózás fogalmát
Az alapmodellénél nagyobb teljesítménnyel és jobb kezelhetőséggel támad a vadonatúj Nismo verzió.
Az alapmodellénél nagyobb teljesítménnyel és jobb kezelhetőséggel támad a vadonatúj Nismo verzió.
Az időtlenül szép vonalvezetésű sportkupé eddig kevesebb, mint ezer kilométert hagyott maga mögött.
A farmotoros sportkocsi lesz a német gyártó utolsóként elektromosra váltó modellje.
Ebből a Mercedes génekkel rendelkező különlegességből alig néhány tucatnyi példány készült.
A hatalmas motorral szerelt szuperkönnyű újdonságból 100 példányt gyártanak.
Egyes gyártóknál ma már az 1,6 literes motorok is big blocknak tekinthetők, és ennél közel hatszor nagyobb ennek a Chevynek a "szíve".
A svéd manufaktúra első modelljének 20. születésnapjára készült sportautóban kuplungos kézi-, illetve kényelmes automata váltó is található, és minden egyes kilogrammra jut egy-egy külön lóerő. Az emberileg igen közvetlen cégalapító tulajdonos tárta fel nekünk a többek közt magyarok által is fejlesztett CC850 ajtaját.
Az erőhiányban abszolút nem szenvedő motorból sikerült felszabadítani 122 eddig szunnyadó lóerőt.
Pörgős és vérszegénynek abszolút nem nevezhető motor, kiváló kézi váltó és alacsony tömeg, hogy csak a legfontosabb hozzávalókat említsük a valaha készült leggyorsabb Civic sikerreceptjéből. Teszten a vadonatúj Type R.
Itt a megoldás arra az esetre, ha esetleg valaki gyengének találja az olasz gyártó hibrid szupersportkocsiját.
A kéziváltós és hátsókerék-hajtású szedán kompresszoros 6,2 literes V8-asa minden korábbinál erősebb lett.
A hátsókerék-hajtású roadster csúcsmodellje bőven több mint 500 lóerős produkciót ad elő.
Itt a megoldás azok számára, akik szedán kivitelben állítanának be a garázsukba egy méregerős RS6-ot.
Messze nem filléres tétel ez a patinás olasz sportkocsi, mely közel hét évtizeddel tekeri vissza az idő kerekét.
Az öthengeres turbómotorral szerelt roadster ezúttal az Autobahnon villantja meg képességeit.
A zuffenhauseni gyártó megadta a módját a 75. születésnap stílusos hazai megünneplésének.
550 lóerő, 1 tonna körüli tömeg, kézi kapcsolású váltó, hátsókerék-hajtás: a limitált szériás új olasz sportkocsi ezzel állít emléket hét rali világbajnoki címnek.
Június közepén a főváros szívében lesznek megtekinthetők a színes nemzetközi mezőny méregdrága sportautói.