Az új Nissan Z Nismo kimaxolja az élményautózás fogalmát
Az alapmodellénél nagyobb teljesítménnyel és jobb kezelhetőséggel támad a vadonatúj Nismo verzió.
Az alapmodellénél nagyobb teljesítménnyel és jobb kezelhetőséggel támad a vadonatúj Nismo verzió.
Az időtlenül szép vonalvezetésű sportkupé eddig kevesebb, mint ezer kilométert hagyott maga mögött.
A németek sportos autóinak jelölése ötven év után változhat meg igazán jelentősen.
A farmotoros sportkocsi lesz a német gyártó utolsóként elektromosra váltó modellje.
Ebből a Mercedes génekkel rendelkező különlegességből alig néhány tucatnyi példány készült.
A hatalmas motorral szerelt szuperkönnyű újdonságból 100 példányt gyártanak.
Egyes gyártóknál ma már az 1,6 literes motorok is big blocknak tekinthetők, és ennél közel hatszor nagyobb ennek a Chevynek a "szíve".
A svéd manufaktúra első modelljének 20. születésnapjára készült sportautóban kuplungos kézi-, illetve kényelmes automata váltó is található, és minden egyes kilogrammra jut egy-egy külön lóerő. Az emberileg igen közvetlen cégalapító tulajdonos tárta fel nekünk a többek közt magyarok által is fejlesztett CC850 ajtaját.
Az erőhiányban abszolút nem szenvedő motorból sikerült felszabadítani 122 eddig szunnyadó lóerőt.
A Giorgetto Giugiaro nevével fémjelzett olasz sportkocsi több mint öt évtizeddel tekeri vissza az idő kerekét.
Pörgős és vérszegénynek abszolút nem nevezhető motor, kiváló kézi váltó és alacsony tömeg, hogy csak a legfontosabb hozzávalókat említsük a valaha készült leggyorsabb Civic sikerreceptjéből. Teszten a vadonatúj Type R.
Itt a megoldás arra az esetre, ha esetleg valaki gyengének találja az olasz gyártó hibrid szupersportkocsiját.
A kéziváltós és hátsókerék-hajtású szedán kompresszoros 6,2 literes V8-asa minden korábbinál erősebb lett.
A hátsókerék-hajtású roadster csúcsmodellje bőven több mint 500 lóerős produkciót ad elő.
Itt a megoldás azok számára, akik szedán kivitelben állítanának be a garázsukba egy méregerős RS6-ot.
Messze nem filléres tétel ez a patinás olasz sportkocsi, mely közel hét évtizeddel tekeri vissza az idő kerekét.
Az öthengeres turbómotorral szerelt roadster ezúttal az Autobahnon villantja meg képességeit.
A zuffenhauseni gyártó megadta a módját a 75. születésnap stílusos hazai megünneplésének.
550 lóerő, 1 tonna körüli tömeg, kézi kapcsolású váltó, hátsókerék-hajtás: a limitált szériás új olasz sportkocsi ezzel állít emléket hét rali világbajnoki címnek.
Június közepén a főváros szívében lesznek megtekinthetők a színes nemzetközi mezőny méregdrága sportautói.