Búcsú a benzintől: 9 ezerig elforgatható szívómotor a legújabb Porschéban
A belsőégésű-motorral szerelt Boxster platform utolsó modellje a most debütált 500 lovas Porsche 718 Spyder RS.
A belsőégésű-motorral szerelt Boxster platform utolsó modellje a most debütált 500 lovas Porsche 718 Spyder RS.
Gyönyörű vonalvezetés, egyedi fényezés, semmi máshoz nem fogható hangulat – mutatunk egy patinásan gyönyörű régi BMW sportkupét.
A se íze, se bűze hibridek és ólomnehéz villany SUV-ok által uralt világunkban szinte csodaszámba megy, hogy még létezik 5 hengeres turbós Audi motorral szerelt Cupra. Teszten az igen ritka és sajnos méregdrága Formentor VZ5.
A legújabb modell már a hetedik generáció belőle.
A biturbó motorral szerelt brit sportkocsi végsebessége 340 km/h.
Két limitált szériás Quadrifoglio modellel rukkolt elő a Stellantis csoport olasz márkája.
Gordon Murray legújabb szuperkönnyű sportautójának ezúttal lenyitható a teteje.
A megfelelő lökettérfogat és a magas fordulatszám bőven helyettesítheti a turbót vagy a kompresszort.
A Citroën BX Sport messze nem tartozik a legerősebb és leggyorsabb kocsik közé, a maga nemében mégis egy igazi 80-as évekbeli különlegességnek számít.
A középmotoros 356-os modell volt az első, mely hivatalosan Porsche néven látta meg a napvilágot, de még nem Németországban.
Itt a megoldás azok számára, akik kevésnek találják a hibrid olasz sportkocsi 830 lóerejét.
A 320 lovas 5 literes V8-as motorral szerelt német sportkocsival eddig kevesebb, mint 4 ezer kilométert tettek meg.
Jövünk egy újabb nagy adag fotóval, amelyeket a legnagyobb magyarországi tuningkiállításon készítettünk.
A rengeteg karbonszálas elemmel megspékelt SF90 Spider 2,4 másodperc alatt ugrik fel 0-ról 100 km/h-ra.
A 4 literes biturbó V8-ra épülő hajtásláncban találtak még néhány eddig szunnyadó lóerőt.
Az eladósorba került példány érdekessége az alig több mint 200 kilométeres futásteljesítmény és az egyedi, kivételesen nem vörös fényezés.
Érkezőben a vadonatúj 911 GT2 RS, melynek hajtásában már egy kis villanymotor is kiveszi a részét.
Ez a végsebességre kigyúrt futurisztikus sportkocsi olyan erősen limitált szériás, hogy egyetlen példány készült belőle.
A patinás japán sportkocsi eddig alig több mint 30 ezer kilométert hagyott maga mögött.
Ilyen az, amikor a kis méret, az alacsony tömeg és átgondolt hajtáslánc sokkal többet ér, mint a nyers erő.