Decemberben jön az utolsó tisztán benzines Lamborghini
Az olasz gyártó kínálatában a jövőben már csak villanymotorral kiegészített hajtású új modellek lesznek.
Az olasz gyártó kínálatában a jövőben már csak villanymotorral kiegészített hajtású új modellek lesznek.
Nem, ezúttal kivételesen nem egy újabb 2,5 tonnás elektromos SUV-ot mutattak be.
A japán sportkocsi ezen nagyon megkímélt példányával kevesebb mint 8 ezer kilométert tettek csak meg.
Az emelt felfüggesztésű különleges modellel meghódították a világ legmagasabb vulkánját.
A 718 Boxster és a 718 Cayman mostantól különleges Style Edition kivitelben is elérhető.
Beárazták a 2-es kupé legsportosabb kivitelét, a 460 lóerős új M2-t.
843 hibrid lóerő a valaha készült legnagyobb teljesítményű Mercedes-AMG-ben, melynek BMW kihívója elektromos rásegítés nélküli 625 teljesen őszinte lóerőt szabadít rá az aszfaltra. GT 63 S E Performance vs. M8 Competition Gran Coupé – a nagy összecsapás.
A vérfrissítésen átesett bajor roadster minimum 16,5 millió forint ellenében állítható be a garázsunkba.
Az egyedi külsejű Golf 2 literes motorja bőven több mint 500 lóerős teljesítményt ad le.
A zuffenhauseni gyártó legfrissebb újdonsága a 70-es évekre pillant vissza.
Nemcsak az 50-es években, hanem még ma is tiszteletet parancsol a 300 SL 260 km/h végsebessége.
Bal kéz a csapott kormányon, jobb tenyér a kézi váltó rideg golyóbisán, mögöttünk ordít a kompresszoros V6, az erő pedig csak és kizárólag a hátsó Eagle F1-eseket gyötri. Kipróbáltuk a Lotus utolsó benzines modelljét, a vadonatúj Emirát, ami után már 600-2000 lovas elektromos szörnyetegek jönnek.
A nyitható tetejű fekete sportkocsival eddig alig több mint ezer kilométert tettek csak meg.
A zuffenhauseni gyártó legfrissebb sportkocsija hétfokozatú kéziváltóval és csökkentett tömeggel támad.
A nemrég debütált 911 GT3 RS több mint 10 másodpercet vert a Zöld Pokolban a 911 GT3-ra.
A léghűtéses régi 911-es egyenesen a 60-as évekbe repít vissza bennünket.
Az elképesztő gyorsulás egy duplaturbós V8-as benzinmotor földöntúli erejének köszönhető.
Ilyen az, amikor az AMG valaha készült legerősebb biturbó V8-as motorja nagyon kevés a győzelemhez.
Erős motor, kézi váltó, hátsókerék-hajtás és könnyű kasztni – kell ennél több?