Itt az új Porsche 911 T, nem pont tanulóvezetőknek
A zuffenhauseni gyártó legfrissebb sportkocsija hétfokozatú kéziváltóval és csökkentett tömeggel támad.
A zuffenhauseni gyártó legfrissebb sportkocsija hétfokozatú kéziváltóval és csökkentett tömeggel támad.
A nemrég debütált 911 GT3 RS több mint 10 másodpercet vert a Zöld Pokolban a 911 GT3-ra.
A léghűtéses régi 911-es egyenesen a 60-as évekbe repít vissza bennünket.
Az elképesztő gyorsulás egy duplaturbós V8-as benzinmotor földöntúli erejének köszönhető.
Ilyen az, amikor az AMG valaha készült legerősebb biturbó V8-as motorja nagyon kevés a győzelemhez.
Erős motor, kézi váltó, hátsókerék-hajtás és könnyű kasztni – kell ennél több?
Az elkerülhetetlenül érkező elektromos és SUV modellek előtt a Renault sportmárkája még megörvendeztet bennünket egy pillekönnyű középmotoros hátsókerék-hajtású sportkocsival, a minden ízében fűszeresen finom újkori Alpine A110-zel. Ami tulajdonképpen már most legenda.
Ha esetleg azt gondoltuk, hogy az A110 R-nél már nem lesz drágább Alpine, akkor bizony nagyot tévedtünk.
Az ingolstadti gyártó sportmodelljei immár kevesebb mint 4 másodperc alatt katapultálnak 0-ról 100-ra.
Az Alpine A110 alaphelyzetben sem nevezhető nehéznek, most azonban érkezett belőle egy minden korábbinál könnyebb és gyorsabb új verzió.
A zöld rendszámos olasz újdonság 761 lóerős teljesítményt és 1350 Nm-es nyomatékot szabadít rá az aszfaltra.
A 288 GTO sem jön gyakran szembe az utakon, a 288 GTO Evoluzione viszont még nála is sokkal ritkább.
A bajor gyártó elérkezettnek látta az időt, hogy felvarrja kompakt roadsterének ráncait.
A komoly teljesítményű 4 hengeres motorral szerelt sportkocsi ára éppen csak 40 millió forint alatt maradt.
A játékgyártó a francia, az olasz és a német autók kis rajongóira egyaránt gondol.
Bármennyire is tör előre az elektromobilitás, az Egyesült Államokban azért még mindig a V8 az úr.
Immár hazánkban is elérhető a bajor gyártó 510 lóerős sportkombija.
A sógorék alpesi F1-es pályáján a táltosbenzin és a prémium minőségű áram éppúgy jelentős mértékben fogyott, mint az aszfaltra rágógumiként tapadó sportgumi. Nem voltunk válogatósak: szívó V10-es, turbós 5 hengeres és hangtalan villany-sportautókat egyaránt megkergettünk.
A hetedik generációs Mustanggal együtt kapásból bemutatkozott a pályafókuszú gyári tuningverzió is.
A hibrid technikáról és az összkerék-hajtásról szóló korábbi pletykák a jelek szerint alaptalannak bizonyultak.