Tovább feszített húr: 900 lóerős lett a BMW M5 CS
A bőven 1000 Nm feletti nyomatékú újdonsággal akár 333 km/h tempó is elérhető.
A bőven 1000 Nm feletti nyomatékú újdonsággal akár 333 km/h tempó is elérhető.
A Pagani bemutatta az immár 11 éves múltra visszatekintő Huayra utódját, az Utopiát.
Hazánkba is érkezett egy példány a Giulia erősen limitált sorozatú kőkemény sportverziójából.
Ha kerekenként egy-egy motor, akkor értelemszerűen csakis elektromos hajtásról lehet szó.
A Porsche legújabb modelljei ismét bebizonyították, hogy nem feltétlenül a legerősebb és legdrágább sportkocsiban részesülhetünk a legkomolyabb vezetési élményben - kipróbáltuk a 911 GT3-at és a 718 GT4 RS-t.
Nem feltétlenül akar a legerősebb és leggyorsabb lenni, stílusból és luxusból viszont továbbra is messze a legtöbbet kínálja az immár az AMG által kifejlesztett vadonatúj SL. Meghajtottuk a Mercedes libabőröztető V8 hangú és igen iszákos új roadsterét.
Immár hazánkban is rendelhető a Porsche 911 valaha készült legsportosabb változata.
Vázoljuk hogyan festene a közelmúltban leleplezett Bentley Mulliner Batur nyitható tetejű és praktikus verziója.
A 8 hengeres élvezetekre vágyóknak a jövőben már csak az M5 lesz az egyetlen opciójuk.
A fedélzeti kamerás felvétel tanúsága szerint erőhiányban egyáltalán nem szenved a turbó nélküli magas fordulatszámú motorral szerelt aktuális GT3.
Alacsony tömeg és erős motor – röviden így szól a KTM újdonságának receptje.
Az újkori GTO 200 lóerővel erősebb a 80-as évekbeli eredeti modellnél.
A Maserati GranTurismo Folgore a Porsche Taycan Turbo S-nél is jobban gyorsul 0-ról 100-ra.
A 1000 kilométernél kevesebbet futott sportkocsi ritkaságnak alaposan megkérik az árát.
A 630 lóerős olasz szupersportkocsinak nem meglepő módon alaposan megkérik az árát.
Kicsi, könnyű és igen erős ez a hegyi felfutó versenyek szellemében készült új roadster.
A Mercedes-AMG egyedi módon ünnepli meg fennállásának ötvenötödik évfordulóját.
A valós sportkocsiként funkcionáló Sally Carrera eladásából származó összeget jótékonysági célokra fordítják.
A Solus igen vehemens mozgatásáról egy 10 ezres maximális fordulatszámú szívómotor gondoskodik.
Az amerikai tuningcég a hipersportkocsik teljesítményszintjére tornászta fel a népszerű izomautót.