Tripla élvezet: két turbó és egy kompresszor a BMW motorján
Turbólyukat egész biztosan nem lehet érezni vezetés közben, az akár 1000 lóerő mindig késlekedés nélkül rendelkezésre áll.
Turbólyukat egész biztosan nem lehet érezni vezetés közben, az akár 1000 lóerő mindig késlekedés nélkül rendelkezésre áll.
Vázoljuk, hogy hogyan festhet a pár napja leleplezett 2-es kupé nyitható tetejű változata.
A kupé és roadster változatban elérhető újdonság a valaha készült legerősebb közúti nem hibrid Lambo.
A középmotoros sportkocsi 4 és 6 hengeres erőforrásokkal rendelhető.
A háromféle változatban debütáló újdonság a későbbiekben várhatóan kézi váltóval is elérhető lesz.
Az újdonság a 0-200-as sprintet is kevesebb, mint 8 másodperc alatt abszolválja.
A hatalmas leszorítóerőt termelő újdonság igen gyorsnak ígérkezik a versenypályákon.
A sorozat kedvéért átfényezett Testarossa eddig kevesebb, mint 10 ezer kilométert hagyott maga mögött.
A kétnapos menetpróbán kipróbált izgalmas Audik közül a leggyengébb is 400 lóerős volt, a legerősebb példányok pedig ezen teljesítmény másfélszeresét szabadították rá az aszfaltra. Előre eláruljuk, hogy a legnagyobb meglepetést a leghalkabb modell okozta.
A hibrid hajtásláncú Ferrari 296 GTB nyitható tetős változatban is igen jól mutat.
Ilyen az, amikor egy alaposan feltuningolt sportautó rászabadul egy sebességkorlátozás nélküli útszakaszra.
A brit futballsztár egykori sportkocsiját az olasz zászló színei ékesítik.
Ha kell, kőkemény sportkocsikat megszégyenítő módon vadássza le egymás után a kanyarokat, és ha kell, az úthibákat finoman kirugózva halkan szállítja a családot, a csomagokat és akár a kutyát is. Skizofrén sportkombi, ami ráadásul nem is feltétlenül fogyaszt sokat.
Az összkerekes csúcs-Golf kicsit még sportosabb lett és picit jobban is mutat.
Az újdonság kettővel kevesebb hengerrel bír, mint az F8 Tributo, de a hibrid technika miatt jelentősen erősebb annál.
Alacsony tömeg, nagy teljesítmény és komoly leszorító erő a siker záloga.
A villanymotor érkezésének vélhetően kevés rajongó örül, az viszont legalább jó hír, hogy biztosan lesz utódja a jelenlegi MX-5-ösnek.
Az alapmodellnél sportosabb, mégsem kőkemény új 911-es ötféle változatban készül.
A szupersportos típusból alig több, mint 500 példány hagyta el a gyártósort.
Régen sem volt túl gyakori, ma viszont már kifejezetten ritka látvány az utakon ez a japán sportautó.