800 lóerős motort kapott az új Porsche 911 Turbo S
A masszív tuningnak köszönhetően a sportkocsi végsebessége megközelíti a 350 km/h-t.
A masszív tuningnak köszönhetően a sportkocsi végsebessége megközelíti a 350 km/h-t.
Ez nem csak egy Mustang, hanem a Mustang. A valaha készült legerősebb gyári Ford, ami pokolian erős és olyan hangos, hogy még a szomszéd faluban is hallani a géppuskaropogás jellegű orgánumát. Egy szupersportkocsi, amiért tulajdonképpen nem is sok az 50 millió forint.
A márka legújabb modellje július 6-án mutatkozik be az egyik leghíresebb autófesztiválon.
A legújabb szupergyors 911-es abszolút nem a magamutogatásról szól.
Új aerodinamikai csomagot és sportkipufogót kapott a legújabb középmotoros változat.
A stuttgarti prémiummárka elérkezettnek látta az időt sportos modelljének ráncfelvarrására.
A legendás 5 hengeres turbómotor visszatér és a korábbiaknál is erősebbnek ígérkezik.
A 260 lóerős német sportkocsiból egykoron kevesebb, mint 3 ezer példány hagyta el a gyártósort.
A praktikus német prémium autó kevesebb mint 3 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100-ra.
Ez a bőven 700 lóerő feletti motorral szerelt kivitel a normál F40-nél is sokkal ritkább.
Az 50-es években alaposan előre tekerte az időgép kerekét a Gullwing, 2021-ben pedig látványos formában emlékeztet bennünket a német autógyártás zsenialitására. Miközben még mindig kegyetlenül az ülésbe passzíroz és akár 260-nal is képes repeszteni.
Két évvel a prototípus után elkészült a La Voiture Noire végleges változata.
Fény derült az eddigi legsportosabb, 510 lóerős szívómotoros új 911-es hazai árára.
Feltűnt a színen az M4 valaha készült leggyorsabb, bár közutakon nem vezethető változata.
Az Astonnál messze még a biturbó V8 halála, melyet mi sem bizonyít jobban, mint jelen tesztalanyunk, az 510 lóerős teljesítményét kizárólag a hátsó kerekekre rászabadító nyitott tetős és hattyúajtós Vantage. Melyben kicsit akár farmeres James Bondnak is érezhetjük magunkat.
Ez a legerősebb Lamborghini, ami valaha épült.
A hipersportkocsi kevesebb, mint 2 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
Szélvédője már lehet a brit szupersportkocsinak, oldalablakokat és tetőt viszont felár ellenében sem kérhetünk hozzá.
Alacsony tömeg, véglegetekig optimalizált aerodinamikai csomag és erős motor – ilyen a legfrissebb Huracán.
Ennek a különleges GT R-nek a vezetéséhez nem árt bukósisakot húzni a fejünkre.