500 kilométeres hatótávval támad a Teslára a Volvo új villanyautója
A most leleplezett Polestar szedán nem titkoltan a Tesla Model 3-mal kíván rivalizálni. És elsőként Android fut a fedélzeti rendszerén.
A most leleplezett Polestar szedán nem titkoltan a Tesla Model 3-mal kíván rivalizálni. És elsőként Android fut a fedélzeti rendszerén.
A Husqvarna megadja a magyarázatot arra, hogy egy fűnyíró esetében miért van szükség mind a négy kerék meghajtására.
A svéd márka megújult nagy divatterepjárója KERS energia-visszanyerő rendszerrel támad. Barcelonában testközelből ismerkedtünk meg vele.
A dízelmozdony szakértő kezek munkáját követően most szebben csillog, mint új korában.
A gyártó tisztában van azzal, hogy nincs mindenkinek több millió eurója egy új sportkocsira. Így a legújabb modell "csak" 1 millió euróba fog kerülni.
Ilyen az, amikor egy szabálytalanul parkoló személyautó alaposan megnehezíti a tömegközlekedés működését.
Kipróbáltuk, milyen a márka első dízelmotor nélküli modellje, az USA-ban gyártott S60-as, ami Magyarországon hamarosan zöld rendszámos kivitelben is elérhető lesz.
A Koenigseggnél már javában zajlik annak a vadonatúj sportkocsinak a fejlesztése, amely minden elődjénél jobb menetteljesítményekkel kecsegtet.
A kínai tulajdonban lévő svéd márka először 5-ről 4 hengerre váltott, most pedig itt az első ennél is kevesebb hengeres motorja.
A svéd márka egyes vásárlói a jelek szerint nem annyira kedvelik a nem túl érdekfeszítő, bár kétségtelenül nagyon biztonságos sínautózást.
Teljesen egyértelművé vált, hogy a svéd márka nem kíván veszteséggel árulni elektromos autókat.
A svédek új divatterepjárójában már alig kell majd használni a kormányt és a pedálokat.
A kínai tulajdonban lévő svéd márka ígéretéhez híven az Egyesült Államokban leplezte le legfrissebb modelljét.
A svéd recept ezúttal úgy szól, hogy vegyünk egy szép karosszériát, fújjuk fel egy picit a hátulját, adjunk hozzá egy kiváló futóművet és fűszerezzük meg a legfrissebb technológiai fejlesztésekkel. De vajon finomabb-e a végeredmény a húsgolyóknál?
A svéd márka legújabb modellje már nem lesz kapható öngyulladós erőforrásokkal.
A címben olvasható kijelentést egy kínai tulajdonban lévő európai autógyártó vezetője tette.
A magas ár azonban messze nem riasztja el a vásárlókat a Polestar márkanévvel támadó újdonságtól.
Kíváncsiak voltunk arra, hogy a szakma krémje által idén legjobbnak ítélt autó milyen valójában, így hát beültünk egy XC40-be. Sokat elárul róla, hogy egy héttel később alig akartunk kiszállni belőle.