Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A dízelmozdony szakértő kezek munkáját követően most szebben csillog, mint új korában.
A MÁV 1964-ben húsz darab Nohab dízelmozdonyt helyezett üzembe, melyek közül az M61.019 jelzésű példány nemrégiben teljes felújításon esett át. És most ilyen ragyogó állapotnak örvend:
A MÁV Nosztalgia Kft. svéd gyártmányú mozdonya az 1975-ben kapott kísérleti festését idéző színt kapta meg a felújítás során. A 100 km/h legnagyobb megengedett sebességű és híresen megbízható 106 tonnás mozdonyban egy 16 hengeres kétütemű General Motors-féle dízelmotor található, melynek teljesítménye mintegy 1950 lóerő.
A MÁV húsz Nohabjából ma már csak hat üzemképes.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.